loading
gpkrk vinska kuća pavlomir,pavlomir,vino,vinska kuća,rebranding,web sjedište,digitalna marketing strategija,vinodol,vinodolska dolina,tradicija,etiketa,boca,vinodolski zakonik,dizajn
vinska kuća pavlomir,pavlomir,vino,vinska kuća,rebranding,web sjedište,digitalna marketing strategija,vinodol,vinodolska dolina,tradicija,etiketa,boca,vinodolski zakonik,dizajn

PAVLOMIR

KLIJENT

Vinska kuća Pavlomir
www.pavlomir.hr

GODINA

2016./2017.

USLUGE

REBRANDING WEB SJEDIŠTE DIGITALNA MARKETING STRATEGIJA

Vinska kuća Pavlomir jedna je od atraktivnih destinacija Vinodolske doline s dugogodišnjom tradicijom proizvodnje vina autohtonih vrsta.

Zahtjev

Klijent je želio rebranding postojećeg koncepta Vinske kuće. Uz nove sadržaje koji su pridodani Kući, javila se potreba za osvježenjem i modernizacijom brenda.

Izazov

Spojiti dugogodišnju tradiciju i suvremeni zaokret u dizajnu te ih međusobno uskladiti. Stvoriti novu vizualnu komunikaciju koja će na suvremen način predstavljati tradiciju te koja će biti primjenjiva na sve sfere branda: od etiketa vina do web sjedišta.

Rješenje

Koristeći tradicionalne elemente i suvremena dizajnerska rješenja kreirali smo prepoznatljivo, jednostavno i konzistentno rješenje. Vizualna komunikacija ističe duh Vinske kuće, a daljnjom strategijom kreirali smo i promovirali sadržaj koji ocrtava njen karakter.

Rebranding

Tradicijski element koji su uzeli kao okosnicu bio je pečat u koji je utisnut ključ preuzet iz Vinodolskog zakonika, jednog od najvažnijih dokumenata tih prostora u kojem su, između ostalog, definirani i zakoni vezani uz vino, njegovu proizvodnju, razmjenu, prodaju… Suvremenim tipografskim rješenjem koje zadržava duh tradicije zaokružili smo logotip koji je bio zajednički nazivnik ostalim vizualnim rješenjima: izradi etiketa, ambalaže, cjenika i sl.

vinska kuća pavlomir,pavlomir,vino,vinska kuća,rebranding,web sjedište,digitalna marketing strategija,vinodol,vinodolska dolina,tradicija,etiketa,boca,vinodolski zakonik,dizajn
vinska kuća pavlomir,pavlomir,vino,vinska kuća,rebranding,web sjedište,digitalna marketing strategija,vinodol,vinodolska dolina,tradicija,etiketa,boca,vinodolski zakonik,dizajn
vinska kuća pavlomir,pavlomir,vino,vinska kuća,rebranding,web sjedište,digitalna marketing strategija,vinodol,vinodolska dolina,tradicija,etiketa,boca,vinodolski zakonik,dizajn

Web sjedište

Vinska kuća Pavlomir jedinstveno je web sjedište čiji je custom dizajn u potpunosti prilagođen klijentovim potrebama. Razvijeno je pomoću HTML5, CSS3, jQuery i PHP tehnologija te posjeduje galeriju koja vam omogućava da odaberete svoje omiljeno vino, uz povećanje etikete do najsitnijih fontova.

vinska kuća pavlomir,pavlomir,vino,vinska kuća,rebranding,web sjedište,digitalna marketing strategija,vinodol,vinodolska dolina,tradicija,etiketa,boca,vinodolski zakonik,dizajn vinska kuća pavlomir,pavlomir,vino,vinska kuća,rebranding,web sjedište,digitalna marketing strategija,vinodol,vinodolska dolina,tradicija,etiketa,boca,vinodolski zakonik,dizajn

Digitalna marketing strategija

Na društvenim mrežama komunikaciju smo približili korisnicima: prezentirali smo asortiman vina, sadržajnu ponudu vinarije poput kušaonice ili podruma, a sve to upotpunili fotografijama zadovoljnih gostiju. Kreirali smo nekoliko kampanja kao što su #kako piti vino, #kuham s vinom ili #vino posebnih trenutaka koje su bile edukativnog i zabavnog karaktera te su rezultirale vrlo dobrim reakcijama.

vinska kuća pavlomir,pavlomir,vino,vinska kuća,rebranding,web sjedište,digitalna marketing strategija,vinodol,vinodolska dolina,tradicija,etiketa,boca,vinodolski zakonik,dizajn
vinska kuća pavlomir,pavlomir,vino,vinska kuća,rebranding,web sjedište,digitalna marketing strategija,vinodol,vinodolska dolina,tradicija,etiketa,boca,vinodolski zakonik,dizajn


Ostali radovi

PAG TOURS
LIGHTWAVE
VILA KRASICA