O nama

fab·u·la \ ˈfabyələ \
• dolazi od latinske riječi fabula (-æ, f.) koja označava pripovijest ili priču.
• naziv je za sažeto prepričano književno djelo. U fabuli se prilikom opisivanja, odnosno prepričavanja, tog teksta koriste važni detalji, koji će pomoći slušatelju kako bi stekao svoju sliku o junacima i događajima tog djela.

Kao što i sama definicija kaže, Fabula označava priču - vašu priču. Prilikom opisivanja, odnosno prepričavanja, vašeg proizvoda, usluge ili brenda, koristit ćemo važne detalje, koji će slušatelju ili kupcu pomoći kako bi stekao sliku tog djela - vašeg brenda. Ideja Fabule je kreativan marketing; sažeti, ciljano plasiran brend. Od samog početka, inicijalnog razgovora, vrhunca strateški isplaniranog projekta, do raspleta, odnosno implementacije proizvoda. A svi znamo da neki završetci tek su početci… Fabula će istaknuti bit vaše priče; brendu će dati ime, glas, vizual, komunikacijske vještine. Sve elemente koji su potrebni brendu kako bi bio prepoznat i učinkovit.

Svatko ima svoju fabulu. Želite li svoju podijeliti sa svijetom, na pravom ste mjestu.

Mladenka Tomić
CEO/FOUNDER
Marko Perožić
FOUNDER/CREATIVE DIRECTOR
Nikolina Podnar Erceg
PROJECT MANAGER
Tena Ružić
COPYWRITER/PRODUCER
Anis Galijatović
WEB DEVELOPER
Denia Krivičić
DIGITAL MANAGER
Josipa Manjgotić
SOCIAL MEDIA MANAGER
Movie
OFFICE GUARD
Tina Hekić
SOCIAL MEDIA MANAGER JUNIOR

Djelatnosti

Strategija

Kada trebate kreativne ideje, strateško pozicioniranje, novu perspektivu i inovativan pristup. Nakon iscrpnog istraživanja vašeg brenda, područja djelovanja, vašeg digitalnog i offline okruženja, stvaramo strategiju koja se temelji na dugoročnim ciljevima, ciljanom tržištu i publici. Godine iskustva rada s tvrtkama širokog spektra djelatnosti, pružile su nam znanje i iskustvo koje nam omogućuje stvaranje strategije dostojne vašeg brenda.

Dizajn

Svaki dizajn dio je neke priče; od odabira fonta, boje, oblika, funkcije ili određene pozicije istih. Dizajn je način doživljavanja emocija, prenošenje vaše osobnosti i osobnosti brenda. Temeljem istraživanja tržišta i publike, stvaramo rješenja koja su intuitivna za korisnike, kako bi vaš brend dobio vizualnu komuikaciju kakvu zaslužuje.

Sadržaj

Dobra ideja kreira dobar sadržaj. Dobar sadržaj privlači ciljanu publiku. Ciljana publika konzumira vaš brend sa zadovoljstvom. Sa zadovoljstvom promatrate kako vaš brend raste. Za dobar sadržaj nije važno želite li naslovnicu najprodavanijih novina ili statičan Facebook banner. Imate li malen ili velik budžet. Nama je dovoljno maksimalno 140 znakova. Važno je da se vaša publika smije, osjeća posebno, pametno, tužno… Izazvati emociju, ostvariti dijalog. Dobar sadržaj učinit će vaš brend interaktivnim. I sretnim.

• online/offline oglašavanje
• planiranje i zakup medija
• savjetovanje i strategija
• copywriting

• upravljanje društvenim mrežama
• grafički dizajn
• branding
• rebranding

• dizajn ambalaže
• UX/UI dizajn
• Web/App dizajn
• Audio i video produkcija