fab·u·la \ ˈfabyələ \
• dolazi od latinske riječi fabula (-æ, f.) koja označava pripovijest ili priču.
• naziv je za sažeto prepričano književno djelo. U fabuli se prilikom opisivanja,
odnosno prepričavanja, tog teksta koriste važni detalji, koji će pomoći slušatelju kako bi
stekao svoju sliku o junacima i događajima tog djela.
Kao što i sama definicija kaže, Fabula označava priču - vašu priču. Prilikom opisivanja,
odnosno prepričavanja, vašeg proizvoda, usluge ili brenda, koristit ćemo važne detalje,
koji će slušatelju ili kupcu pomoći kako bi stekao sliku tog djela - vašeg brenda.
Ideja Fabule je kreativan marketing; sažeti, ciljano plasiran brend. Od samog početka,
inicijalnog razgovora, vrhunca strateški isplaniranog projekta, do raspleta, odnosno
implementacije proizvoda. A svi znamo da neki završetci tek su početci… Fabula će
istaknuti bit vaše priče; brendu će dati ime, glas, vizual, komunikacijske vještine. Sve
elemente koji su potrebni brendu kako bi bio prepoznat i učinkovit.
Svatko ima svoju fabulu. Želite li svoju podijeliti sa svijetom, na pravom ste mjestu.
Kada trebate kreativne ideje, strateško pozicioniranje, novu perspektivu i inovativan pristup.
Nakon iscrpnog istraživanja vašeg brenda, područja djelovanja, vašeg digitalnog i offline
okruženja, stvaramo strategiju koja se temelji na dugoročnim ciljevima, ciljanom tržištu i
publici. Godine iskustva rada s tvrtkama širokog spektra djelatnosti, pružile su nam znanje i
iskustvo koje nam omogućuje stvaranje strategije dostojne vašeg brenda.
• zakup medija
• savjetovanje
• (re)brendiranje
Svaki dizajn dio je neke priče; od odabira fonta, boje, oblika, funkcije ili određene pozicije istih.
Dizajn je način doživljavanja emocija, prenošenje vaše osobnosti i osobnosti brenda.
Temeljem istraživanja tržišta i publike, stvaramo rješenja koja su intuitivna za korisnike, kako bi
vaš brend dobio vizualnu komunikaciju kakvu zaslužuje.
• grafički dizajn - logo / vizualni identitet / tipografija i ikone / ambalaža
• web dizajn - UX / responzivan dizajn / web shop / web aplikacije
Dobra ideja kreira dobar sadržaj. Dobar sadržaj privlači ciljanu publiku. Ciljana publika
konzumira vaš brend sa zadovoljstvom. Sa zadovoljstvom promatrate kako vaš brend raste.
Za dobar sadržaj nije važno želite li naslovnicu najprodavanijih novina ili statičan Facebook
banner. Imate li malen ili velik budžet. Nama je dovoljno maksimalno 140 znakova.
Važno je da se vaša publika smije, osjeća posebno, pametno, tužno… Izazvati emociju,
ostvariti dijalog. Dobar sadržaj učinit će vaš brend interaktivnim. I sretnim.
• copywriting
• društvene mreže
• video produkcija / montaža / animacija
• online/offline oglašavanje
• planiranje i zakup medija
• savjetovanje i strategija
• copywriting
• upravljanje društvenim mrežama
• grafički dizajn
• branding
• rebranding
• dizajn ambalaže
• UX/UI dizajn
• Web/App dizajn
• Audio i video produkcija