SURF 'N' FRIES
KLIJENT
Surf’n’Frieswww.surfnfries.com
GODINA
2016./2017.USLUGE
WEB SJEDIŠTE DIGITALNA MARKETING STRATEGIJASurf'n'Fries je brand koji je postao sinonim za izuzetno kvalitetne krumpiriće. Fokus Surf’n'Friesa je na inovativnom poslovnom modelu baziranom na jedinstvenoj metodi proizvodnje i pažljivo osmišljenom principu pakiranja i posluživanja krumpirića. Proglašeni su najboljom franšizom u Hrvatskoj.
Zahtjev
Prema postojećem dizajnu razviti web sjedište koje će biti središnje mjesto informacija, kako za korisnike, tako i za buduće i sadašnje franšizere. Zadatak koji se našao pred nama bio je ponovno postaviti FB stranicu brenda Surf’n’Fries Official kako bi ona bila funkcionalnija, suvremenija, a time i prisutnija u digitalnom svijetu.
Izazov
Surf’n’Fries postoji kao globalni brend sa svojim franšizerima koji djeluju samostalno u određenom dijelu svijeta te je sadržaj prilagođen njihovoj publici.
Rješenje
Strateški smo pozicionirali FB stranicu Surf’n'Fries Official te neutralnim sadržajem promovirali brand i njegovu ponudu. Napravljeno je custom web sjedište koje odgovara potrebama klijenta.
Web sjedište
Kreirali smo web sjedište koje je razvijeno prema predlošku dizajnerice Anje Zambelli i kao takvog, aplicirali ga na dizajn službene web stranice te na web sjedišta irskih i njemačkih franšizera uz nadopunu pregleda evenata i događanja. Posebnost ovog sjedišta je scroll animacija pojedinih elemenata.
Digitalna marketing strategija
Prvi korak bio je ukloniti sve neaktivne stranice koje su koristile ime brenda u različitim zemljama (primjerice ugasle franšize) te Official Page pokrenuti od samog početka. Kreirati strategiju, sadržaj, buduću publiku. Drugi izazov na koji smo naišli bio je taj da Surf’n’Fries postoji kao globalni brend sa svojim franšizerima koji djeluju samostalno u određenom dijelu svijeta te je sadržaj prilagođen njihovoj publici. Obzirom na to, Official Page odlučili smo oplemeniti “neutralnim” sadržajem, duhovitim objavama, zanimljivostima te novom ponudom proizvoda kako bi ostale srodne brend stranice mogle dijeliti i pratiti objave, a istovremeno jačati sam brend.