loading
gpkrk hob,rebranding,dizajn i komunikacijska strategija,shopping,shopping center,rijeka,logotip
house of beauty

House of Beauty

KLIJENT

House of Beauty
www.houseofbeauty-rijeka.com

GODINA

2018.

USLUGE

REBRANDING

House of Beauty je mjesto gdje se spajaju luksuzni kozmetički tretmani za ljepotu izvana i tretmani zaslužni za ljepotu iznutra.

Zahtjev

Napraviti suvremen vizualni koncept koji će komunicirati osnovne karakteristike branda.

Izazov

Uklopiti elemente glavnih karakteristika branda u elemente vizualnog identiteta. Vizualizirati spoj unutarnje i vanjske ljepote.

Rješenje

Spajanjem dva segmenta (unutarnje i vanjske ljepote) u jedinstvenu cjelinu (House of Beauty) kreirali smo rješenje koje prikazuje sklad i komunicira ime branda. Inicijale branda povezali smo s brojkom “8” koja je simbol sklada i vječnosti.

Rebranding

Nova knjiga standarda donijela je nove vizualne komponente; logotip, znak, vizuale, tipografska rješenja. Logo skladno spaja dva elementa i na taj način tvori cjelinu. Dva jednaka elementa, od kojih jedan predstavlja unutarnju, a drugi vanjsku ljepotu, čine neraskidiv spoj koji se dobiva preklapanjem. Strukturna kompozicija koja tvori jedinstvenu cjelinu istovremeno uključuje i tri početna slova branda - H, O i B.

Iskoristili smo simboliku brojke 8 - osam se uzima kao broj kozmičke ravnoteže, objedinjuje četiri glavne i četiri sporedne strane svijeta te na taj način opisuje sva moguća kretanja unutar ovog svijeta. 

Komunikacijska strategija obuhvatila je i novi slogan, Ljepota balansa, koji komunicira dvije ujedinjene sfere djelatnosti salona.

PRIJE
POSLIJE
hob,rebranding,dizajn i komunikacijska strategija,shopping,shopping center,rijeka,logotip
hob,rebranding,dizajn i komunikacijska strategija,shopping,shopping center,rijeka,logotip

Ostali radovi

GP KRK
IN TECH
SURF 'N' FRIES