House of Beauty je mjesto gdje se spajaju luksuzni kozmetički tretmani za ljepotu izvana i tretmani zaslužni za ljepotu iznutra.
Zahtjev
Napraviti suvremen vizualni koncept koji će komunicirati osnovne karakteristike branda.
Izazov
Uklopiti elemente glavnih karakteristika branda u elemente vizualnog identiteta. Vizualizirati spoj unutarnje i vanjske ljepote.
Rješenje
Spajanjem dva segmenta (unutarnje i vanjske ljepote) u jedinstvenu cjelinu (House of Beauty) kreirali smo rješenje koje prikazuje sklad i komunicira ime branda. Inicijale branda povezali smo s brojkom “8” koja je simbol sklada i vječnosti.
Rebranding
Nova knjiga standarda donijela je nove vizualne komponente; logotip, znak, vizuale, tipografska rješenja. Logo skladno spaja dva elementa i na taj način tvori cjelinu. Dva jednaka elementa, od kojih jedan predstavlja unutarnju, a drugi vanjsku ljepotu, čine neraskidiv spoj koji se dobiva preklapanjem. Strukturna kompozicija koja tvori jedinstvenu cjelinu istovremeno uključuje i tri početna slova branda - H, O i B.
Iskoristili smo simboliku brojke 8 - osam se uzima kao broj kozmičke ravnoteže, objedinjuje četiri glavne i četiri sporedne strane svijeta te na taj način opisuje sva moguća kretanja unutar ovog svijeta.
Komunikacijska strategija obuhvatila je i novi slogan, Ljepota balansa, koji komunicira dvije ujedinjene sfere djelatnosti salona.