PAG TOURS
KLIJENT
Pag Tours, turistička agencijawww.pagtours.hr
GODINA
2016./2017.USLUGE
REBRANDING WEB SJEDIŠTE DIGITALNA MARKETING STRATEGIJAPag tours je destinacijska turistička agencija koja, osim što brine o ugodnom boravku svojih posjetitelja, organizira avanturističke, gastronomske i zabavne ture te na taj način dočarava ljepote otoka.
Zahtjev
Klijent je želio promjenu kompletne percepcije branda - rebranding, kako bi bio u toku sa suvremenim diskursom unutar turističke branše te kako bi korisničko iskustvo djelatnosti kojima se bavi bilo logičnije i olakšano za krajnjeg korisnika.
Izazov
Glavni problem dosadašnjeg brenda je bio pluralnost djelatnosti koje, zbog nesistematičnog prikaza, ostaju nezamijećene. Za krajnjeg korisnika takav je pristup bio krajnje konfuzan i neintuitivan.
Rješenje
Krenuli smo od same core strukture djelatnosti klijenta kako bi raščlanili, pojednostavili i razjasnili djelatnosti te tako olakšali pristup informacijama korisnicima uz novu logičniju vizualnu komunikaciju.
Rebranding
Krenuli smo od intuitivnog korištenja djelatnosti agencije: kako sveobuhvatno prikazati širok spektar djelatnosti Agencije. Sve djelatnosti podijelili smo u dvije glavne kategorije: Iskustvo (Experience) i Servisi (Services). Iskustvo je područje djelatnosti koje obuhvaća različite turističke ture koje Agencija nudi kako bi dočarala različite doživljaje destinacije: od kulinarskih do noćnog zabavnog života. Kako bi i to iskustvo pojednostavili korisnicima, kategoriju Iskustvo raščlanili smo na tri dijela (Party, Adventure i Gourmet), a svakom je pridodan određeni vizualni identitet i boja. Birajući nazive potkategorija, inspiracija nam je bila ime otoka PAGa kako bi dodatno brendirali destinaciju. Servisi su područje djelatnosti Agencije koje obuhvaća primarne servise otoka koji su potrebni korisnicima tijekom boravka na otoku: mjenjačnica, najam raznih vozila, transferi s mjesta na mjesto i sl. Kako bi korisničko iskustvo bilo intuitivno, Servisi su prikazani piktogramima.
Web sjedište
Za Pag Tours kreirali smo web sjedište custom dizajna. I ovdje je glavna vodilja bila raščlanjenost djelatnosti. Pojedine elemente, vizualno i funkcionalno, prilagodili smo određenim djelatnostima Agencije. Kreirali smo i posebne aplikacijske funkcije rezervacije aranžmana prilagođenih korisniku, kako bi korištenje usluga bilo olakšano i ubrzano.
Digitalna marketing strategija
Raščlanjene djelatnosti i njihovi pripadajući vizualni identiteti bili su glavna vodilja u razrađivanju digitalne strategije. Kampanje plasirane putem društvenih mreža Facebook i Instagram te GoogleAdwords-a kategorički su predstavljale pojedinu skupinu djelatnosti što je olakšalo samu promociju: vrlo se lako mogla strateški odrediti ciljna publika i lokacijsko interesne skupine, što je i dovelo do uspješnih rezultata. Sadržaj društvenih mreža oblikovali smo na način da s jedne strane prikažemo ljepote otoka Paga te brojne povijesne, kulturne i gastronomske specifičnosti tog podneblja, a druge strane dodatno smo brandirali djelatnosti same Agencije.