Vila Krasica luksuzna je kuća za odmor, velike kvadrature i ugodnog ambijenta te prekrasnog pogleda na more.
Zahtjev
Ideja je bila stvoriti brand koji će jasno komunicirati o kakvom se objektu radi te koje beneficije donosi.
Izazov
Velik je izazov bio istaknuti se na širokom tržištu nekretnina te turističke ponude kuća za odmor.
Rješenje
Kreirali smo brend koji u svoju vizualnu komunikaciju uključuje sve prednosti objekta na jednostavan, a efektan način.
Branding
Krenuli smo od općenitog koncepta kuće za odmor. Kreirali smo logotip koji uključuje elemente koje gost vidi kada boravi u objektu i što čini njezine prednosti: obližnje kućice, more, panine, zalazak sunca i sl. U logotip smo uklopili u grb koji postaje vizualni identitet branda te tako dodali i artificijelnu sferu povijesti objektu kao element luksuza koji komunicira.
Web sjedište
Vila Krasica je web sjedište razvijeno kao sjedište jedne stranice (onepage website). Custom dizajn inspiraciju je pronašao u piktogramskoj podjeli po dijelovima logotipa.