DRAGA MOJA,
KLIJENT
Wine bar u Mošćeničkoj DragiGODINA
2021.USLUGE
BRANDING OSMIŠLJAVANJE VERBALNOG IDENTITETA OSMIŠLJAVANJE VIZUALNOG IDENTITETA I KOMUNIKACIJESmješten u Mošćeničkoj Dragi, na samoj šetnici, ovaj wine bar i trgovina tradicionalnih gastro proizvoda, trebao je brand koji će pozivati na ugodnu čašicu razgovora i dobru čašu vina. Želja vlasnika bila je izdvajati se od ostalih lokala i ostale ponude koja je prisutna u Mošćeničkoj Dragi. Jednostavno, željeli su - mjesto kakvog nema.
Verbalni identitet
Osmišljavajući verbalni identitet, došli smo do konceptualnog rješenja naziva branda koji će obuhvaćati i wine bar i trgovinu te će zadati smjer dizajnu.
Naziv Draga moja, zamišljen je kao početak pisma ili razgovora. Toplim riječima željeli smo istaknuti intimnu atmosferu mjesta, dok smo upotrebom zareza na kraju željeli izazvati znatiželju i koncept ostaviti otvorenim - mi smo ga započeli, a na vama je da razgovor dovršite. Ime je vrlo poetično te odgovara mjestu: dobroj hrani, kvalitetnom vinu, autohtonim proizvodima, zalasku sunca, zvuku gitare…
S druge strane, naziv, osim što evocira ljubav prema dragoj ženi, evocira i ljubav prema zavičaju, odnosno prema mjestu gdje se nalazi.
Kako bi napravili distinkciju branda prema uslugama koje nudi, nazivu smo dodali i potpise Wine & Dine za wine bar s tapas ponudom te Gastro Boutique za trgovinu tradicionalnih proizvoda.
Osobnost branda
Verbalnom identitetu pridodali smo i osobnost branda koju smo okarakterizirali kao suvremeni Mediteran. Prostor neprestanih kontakata, dodira, miješanja ljudi, kultura, tradicija. Opisuju ga svojevrstan mediteranski način života, specifičan krajolik i raznoliki višestruki identiteti. Topli kamen, drvo masline, šum mora, miris aromatičnog bilja, ljubazni ljudi - dobra hrana i vrhunsko vino.
Vizualni identitet
Vizualni identitet branda nadogradio je konceptualno rješenje verbalnog. Napravljena je tipografija u stilu kaligrafije kako bi sam logotip podsjećao na početak pisma.
Boje branda prilagođene su prirodi, prirodnim materijalima i boji vina.
Identitet branda uklopili smo u vizualnu komunikaciju - doživljaj toplog ljetnog dana u suton, kada zadnje zrake sunca obasjavaju aromatično bilje u vrtu i bacaju meke sjene po prostoru. Igra sjena dočarava doživljaj ispraćaja dana uz ugodu ispijanja vina, uživanje u mirisima mediteranskog bilja i razgovor s dragom osobom.
Kako bi upotpunili koncept te potaknuli korisnike na interakciju, kreirali smo i niz popratnih materijala koji na kreativan način potiču ljude da nastave priču Draga moja, - poput podloška za čaše koje podsjećaju na stare razglednice te se mogu ispisati toplim riječima.