NOSH
KLIJENT
NOSHGODINA
2021.USLUGE
BRANDING OSMIŠLJAVANJE VERBALNOG IDENTITETA OSMIŠLJAVANJE VIZUALNOG IDENTITETA I KOMUNIKACIJE INTERVENCIJE U INTERIJERUSmješten na poznatoj lokaciji, u samom centru grada, ovaj prostor postao je novo gastro odredište Riječana. Vlasnici su željeli ispričati nešto drugačiju priču - interijerom, novom terasom, ali i načinom na koji je osmišljen cijeli jelovnik. Ideju bruncha i tapasa trebalo je objediniti u jednu jedinstvenu priču i stvoriti brand čiju će ideju ljudi prepoznati.
Verbalni identitet
Nakon odrađenih radionica s klijentom, krenuli smo u razradu verbalnog identiteta. Željeli smo zadovoljiti puno uvjeta: suvremen naziv, kratak, lako izgovorljiv, koji će objediniti iskustvo i filozofiju chefa Luke te sve zaokružiti u koncept koji će biti dovoljno otvoren za prilagodbu budućim trendovima.
Tako je nastao NOSH. Kako bismo koncept napravili u potpunosti prilagodljivim trendovima i iznenađenjima chefa - odučili smo se za vrlo općenitu, ali iznimno zvučnu riječ nosh koja u prijevodu s engleskog jezika označava obrok, odnosno hranu. Kako bismo približili publici iskustvo i filozofiju chefa te ponudu mjesta, nazivu smo dodali Cosmopolit food bar - potpis koji savršeno opisuje slobodnu svjetsku kuhinju i ponudu jela iz čitavog svijeta.
Fabula se nastavlja kroz osmišljavanje imena jela. Inspiraciju smo pronašli u New Yorku-u, kao glavnom gradu svijeta, te u engleskom jeziku kao službenom jeziku svijeta što nam je poslužilo da kreiramo karakter branda NOSH, pionira slobodne kuhinje u Rijeci.
Vizualni identitet i komunikacija
Nakon odobrenog verbalnog identiteta krenuli smo u razradu vizualnog koji se trebao uklopiti u ideju arhitekta prostora. Želja klijenta bila je kombinacija industrijskog stila prožetog minimalizmom te dozom elegancije. Vizualni identitet bazirali smo na boji bakra kao elementu industrijskog stila, custom made tipografiji koja svojom kompozicijom izaziva znatiželju te u kombinaciji s crnom bojom daje željenu eleganciju i minimalistički pristup.
U vizualnoj komunikaciji, vizualnom identitetu dodali smo i dašak razigranosti odabirom script tipografije koja svojim oblikom savršeno nadopunjuje slasne vizuale.
Intervencije u interijeru
U suradnji s arhitektom i izvođačima radova, stopili smo ideje i iskustvo u jedinstveno mjesto napravljeno za uživanje u zanimljivim jelima, dobrom piću i druženju s dragim nam ljudima. Vizualni identitet i poruke uklopile su se savršeno u postojeće ideje arhitekta koje smo naglasili prilagođenim osvjetljenjem.
Na kraju svega, zadovoljni suradnjom, zaključujemo da je cijeli projekt zaista bio - svjetski. Posjetite NOSH isprobajte slobodnu svjetsku kuhinju i uživajte u novoj gastro oazi Rijeke, koju vam sa zadovoljstvom preporučujemo.