GREEN HEALTH
KLIJENT
Green Health Company d.o.o.GODINA
2022.USLUGE
BRANDING VERBALNI IDENTITET VIZUALNI IDENTITET BRAND STRATEGIJAGreen Health je brand koji nudi širok asortiman biljnih proizvoda, dodataka prehrani i proizvoda na bazi CBD-a, kako biste pronašli bolju i zdraviju verziju sebe.
Verbalni identitet
Postojećem nazivu dodali smo potpis Herbal Store kako bi kupcima približili djelatnost branda. Verbalni identitet obogatili smo porukama koje komuniciraju glavne ciljeve branda. Slogan Good health. Simple pleasure. komunicira na jasan i jednostavan način cilj branda, a to su - dobro zdravlje i jednostavni užitci u životu.
Health & Delight
Journey to well-being
Vizualni identitet
Znak branda sastavljen je od nekoliko segmenata i asocijacija: lista kanabisa, pri čemu je list simbol rasta, sjeme kanabisa, pri čemu je sjeme simbol začetka i prirode - koji zajedno čine početno slovo branda G. Logotipu je pridodana serifna tipografija koja daje elegantnu notu cijelom vizualnom identitetu.
Kao glavne boje identiteta odabrane su nijanse zelene boje. Zato što je povezujemo s prirodom, zelena boja opisuje se kao pozitivna, osvježavajuća, spokojna i umirujuća. Niz njenih različitih nijansa prezentira rast, zdravlje, sigurnost, sreću te harmoniju života. Zelena ublažava anksioznost, nervozu i stres te potiče bolju koncentraciju i motivaciju. Osim što najčešće predstavlja mir, simbolizira i novi početak, cilj ili napredak u životu.
Brand strategija
Brand strategija je dokument koji definira osnove vašeg branda - od njegove esencije i funkcionalnosti, preko svrhe i temeljnih vrijednosti te diferencijacije od konkurencije pa sve do praktičnih primjera vizualne i verbalne komunikacije kroz određivanje tona i glasa branda te uspostavu vizualnog koda vašeg branda.
Kroz brand strategiju Green health -a postavili smo ključne stupove branda, odredili ciljeve branda, kao i ciljane skupine, razvili glas i ton branda, odredili načine komunikacije u digitalnom okruženju kao i atmosferu u fizičkim poslovnicama.