loading
haya - Branding, osobnost branda, Verbalni identitet, Vizualni identitet haya - Branding, osobnost branda, Verbalni identitet, Vizualni identitet
haya - Branding, osobnost branda, Verbalni identitet, Vizualni identitet

HAYA

KLIJENT

Antonija Trupinić
www.haya.hr

GODINA

2021.

USLUGE

BRANDING OSOBNOST BRANDA VERBALNI IDENTITET VIZUALNI IDENTITET
haya - Branding, osobnost branda, Verbalni identitet, Vizualni identitet

Naša klijentica je magistra inženjerka aeronautike, pilotkinja HRZ-a, instruktorica letenja, te instruktorica bodybuildinga i fitnessa, nutricionistica i aromaterapeutkinja. K nama je došla s željom da osmislimo brand koji će nositi njezin pustolovan karakter te u fokus staviti individualan pristup klijentima, razna online savjetovanja, edukacije i radionice za pojedince i grupe o prehrani i treningu te liniju odjeće.

Osobnost branda

Kako bi brand u svim svojim elementima bio usklađen, krenuli smo od definiranja osobnosti branda pomoću brand arhetipa. Nakon odrađenih radionica, utvrdili smo kako želimo prezentirati brand - dominatan, strastven, pustolovan, neustrašiv brand pun života koji želi osnažiti svoje korisnike, što se savršeno uklapa u arhetip Vladara s primjesama Heroja i Ljubavnika.

Verbalni identitet

Prvi korak je bio osmišljavanje naziva koji će prenijeti njezinu osobnost na brand i istovremeno stvoriti vlastitu. Naziv koji će moći obuhvatiti sve djelatnosti branda i biti široko primjenjiv.

HAYA dolazi iz arapskog jezika, a označava život, onog koji je pun života te onaj koji dobro (atraktivno) izgleda. Upravo su to benefiti koje dobivamo vježbanjem: promjena životnog stila, više energije, bolji osjećaj, bolji izgled -a rezultat je bolji život . Pojam označava i skromnost, samopoštovanje i čast, odlike koje su bitne odrednice svakog poslovanja. Naziv je kratak, suvremen i lako se izgovara. Vizualno izaziva znatiželju, a zvučno smirenost i ugodu.

Nazivu smo dodali potpis branda UNIQUE FITNESS APPROACH.
Potpis koji jasno opisuje usluge - jedinstven pristup fitnessu, koji ima širinu i daje prostora daljnjem širenju branda, koji komunicira nešto drugačije i posebno.

Nakon toga, kreirali smo slogan branda: MAKE YOURSELF PROUD. Slogan komuncira jedan od najboljih osjećaja koje možemo osjetiti - biti ponosan na sebe, ponosan na ostvareno. Slogan poziva na akciju korisnika i njih stavlja u fokus - Učinite se(be)ponosnima - vi ćete to učiniti i vi ćete se osjećati bolje i izgledati ljepše. Bitno je samo krenuti i biti odlučan u svojim ciljevima.

Vizualni identitet

Inspiraciju vizualnog identiteta pronašli smo u Majstorskoj cesti Velebita koja je postala svojevrsni simbol upornosti i odlučnosti. Autor radova, Josip Kajetan Knežić, nije odustajao usprkos tvrdnjama suradnika da je nemoguće probiti žive stijene želeći izgraditi put koji će postati prva suvremena spojnica južne i sjeverne Hrvatske. Danas, cesta još uvijek stoji. Sačuvala je svoj izvorni oblik te je zbog iznimne spomeničke i krajobrazne vrijednosti uvrštena na listu zaštićenih dobara Republike Hrvatske. Dokaz je da se vrijedi boriti za stvari koje će imati dugotrajne pozitivne posljedice - ma koliko truda i vremena trebali uložiti.

haya - Branding, osobnost branda, Verbalni identitet, Vizualni identitet

Tipografija je inspirirana Majstorskom cestom i njenim vijugama iz zraka, baš kao što bi na nju pogledali da imamo krila ili letimo helikopterom - a budući da je Antonija pilotkinja, ova perspektiva bila je pun pogodak. Logotip priča priču o upornosti - ni jedan put do uspjeha nije lak niti ravan, već pun prepreka i krivulja - baš kao i Majstorska cesta.

Element krivulje ceste inkorporiran je u slovo Y koja zavojima vodi do vrha, vodi do uspjeha te simbolično daje poticaj za napredak - “Make yourself proud!” - postigni cilj. Dođi do vrha. Znak koji sadrži slovo H i polukrug, inspiriran je oznakom za slijetanje helikoptera.

haya - Branding, osobnost branda, Verbalni identitet, Vizualni identitet
haya - Branding, osobnost branda, Verbalni identitet, Vizualni identitet

HAYA je život, most između neba i zemlje. Narančastu boju, koja nas je inspirirala svojim optimizmom, hrabrošću i željom za pokretom prenijeli smo u jedinstvenu i najveću silu, a to je - priroda. Inspiraciju smo pronašli u snazi i čvrstoći kamena, prašini koju ostavljaju trkači, nebu kada obuče uniformu zalaska sunca ili rane zore, zemlji koja je temelj života i visini planina. Kao boje branda odabrali smo tople zemljane tonove. Narančasta boja kombinacija je energije crvene i sreće žute. Ona je povezana s radošću i suncem. Narančasta predstavlja entuzijazam, fascinaciju, sreću, kreativnost, odlučnost, privlačnost, uspjeh, ohrabrenje i poticaj. Boja nas potiče da budemo aktivni, povećava osjećaj konkurencije i hrabrosti za preuzimanje rizika.

haya - Branding, osobnost branda, Verbalni identitet, Vizualni identitet

Vibracija narančaste će uvijek učiniti da se osjećamo fizički jači i snažniji. Ljudi koji su inspirirani ovom bojom imaju potrebu da budu u stalnom pokretu.

Sve elemente spojili smo u jedinstven brand, koji je krenuo u svoju avanturu.
Želimo mu sretan put i uzbudljivu pustolovinu!

haya - Branding, osobnost branda, Verbalni identitet, Vizualni identitet haya - Branding, osobnost branda, Verbalni identitet, Vizualni identitet haya - Branding, osobnost branda, Verbalni identitet, Vizualni identitet haya - Branding, osobnost branda, Verbalni identitet, Vizualni identitet haya - Branding, osobnost branda, Verbalni identitet, Vizualni identitet haya - Branding, osobnost branda, Verbalni identitet, Vizualni identitet haya - Branding, osobnost branda, Verbalni identitet, Vizualni identitet

Ostali radovi

Workoo
Aestus group
LULL