LULL
KLIJENT
Privatna osobaGODINA
2022.USLUGE
BRANDING OSMIŠLJAVANJE VERBALNOG IDENTITETA OSMIŠLJAVANJE VIZUALNOG IDENTITETA I KOMUNIKACIJESloboda, adrenalin i osjećaj da lebdite nad morem glavne su odrednice eFoilinga. Zadatak agencije bio je kreirati brand koji će približiti ovu aktivnost sličnu surfingu široj publici i koji će prenijeti doživljaj “peraje pomoću koje lebdiš”.
Verbalni identitet
Za razliku od surfinga, za eFoiling vam ne treba vjetar ni valovi. Možete surfati u potpunoj tišini, jer daska više uopće ne dotiče more, zahvaljujući litij-ionskoj bateriji. Upravo tišina i pauza od valova poslužila nam je kao inspiracija za kreiranje naziva branda.
U riječniku surfera, Lull predstavlja pauzu između dva vala. A kako je definicija Fliteboarda surfanje bez vjetra i valova - Lull je savršena prezentacija te pauze kojapostaje aktivnost. Jednako tako, naglašavanjem odsutstva valova napravili smo razliku između eFoilinga i običnog surfinga.
Brandu smo dodali potpis eFoil surfing, kako bismo precizirali djelatnost branda.
Vizualni identitet
Budući da je eFoiling još uvijek nepoznanica mnogima, prilikom kreiranja vizulnog identiteta željeli smo prikazati posebnost te aktivnosti, a to je daska pomoću koje lebdite. Tako je nastalo tipografsko rješenje koje unutar sebe u negativnom prostoru sadrži i samu dasku s perajom.
Razigrana tipografija komunicira uživanje i slobodno vrijeme na morskoj pučini.
Boje branda inspirirane su plažom i morem. Od zemljanih tonova do boje pijeska, mora i sunca.