WORKOO
KLIJENT
Privatna osobaGODINA
2021.USLUGE
BRANDING OSMIŠLJAVANJE VERBALNOG IDENTITETA OSMIŠLJAVANJE VIZUALNOG IDENTITETA I KOMUNIKACIJEBranding
Potaknuta mnogobrojnim iskustvom koje je skupila radeći u Europi i putujući svijetom, klijentica je željela otvoriti agenciju za posredovanje pri zapošljavanju medicinskih djelatnika. Htjela je nešto potpuno drugačije, brand koji će se isticati svojom energijom, prenijeti stručnost te steći povjerenje svojih korisnika.
Verbalni identitet
Klijentica je željela moderno, kratko ime koje će se osobito svidjeti mlađim korisnicima, ali koje istovremeno neće odbiti starije korisnike. Nakon odrađenih radionica, krenuli smo u razradu verbalnog identiteta.
Na tragu suvremenih kovanica nastao je Workoo - pragmatičan naziv koji u sebi sadrži lako razumljivu riječ Work te dva slova O kojima smo nazivu dali moderan ton. Upravo ta dva slova predstavljaju simbol beskonačnosti, odnosno beskonačno mnogo opcija koje nudi brand.
Nazivu smo dodali potpis Medical Jobs & more kako bi istaknuli sve dodatne usluge koje brand nudi, a koje vode do krajnjeg cilja - spajanja idealnog kandidata s idealnim poslodavcem.
Priču smo zaokružili sloganom - Love your Mondays. Ponedjeljci su često na lošem glasu, no ako radiš posao koji želiš i voliš - ni jedan ponedjeljak nije težak. A to je i sama bit Workoo-a.
Vizualni identitet
Ideja za dizajn znaka je potekla iz filozofije brenda “svijet je otvoren za nove mogućnosti”, gdje smo početno slovo brenda spojili s kružnicom koja simbolizira zemaljsku kuglu te dobili stilizirano slovo W. Boje vizualnog identiteta u suvremenim tonovima zelene, ljubičaste i crvene, prilagodili smo mlađoj publici. Odmicanjem od klasičnih plavih tonova specifičnih za medicinsku branšu, odmaknuli smo se od konkurencije i time istaknuli brand.