loading
Maxilla - Branding, Verbalni identitet, vizualni identitet Maxilla - Branding, Verbalni identitet, vizualni identitet

MAXILLA

KLIJENT

dr.med.dent. Petra Bakarčić

GODINA

2023.

USLUGE

Branding Verbalni identitet Vizualni identitet

Na zahtjev klijentice, kreirali smo verbalni i vizualni identitet stomatološke ordinacije koji odskače od uobičajenih identiteta u toj branši. Želje su bile nešto drugačije, moderno i upečatljivo, ali s dozom elegancije.

Verbalni identitet

Kreirajući verbalni identitet, želja nam je bila odmaknuti se od uobičajenih kovanica riječi dent kako bismo napravili diferencijaciju naspram konkurencije.
Maxilla, osim što zvuči kao doista unikatan brand, je latinski naziv za gornju čeljust.
Za razliku od donje čeljusti koja je pokretna, gornja čeljust stoji čvrsto na mjestu - baš kao i sam brand. Naziv u sebi sadrži i riječ maxi, što daje brand obećanje: maksimalna kvaliteta usluge.

Nazivu smo pridodali potpis branda Dental & Aesthetics Atelier kako bismo precizirali djelatnosti branda te jedinstvenost i kreativnost izvedbe koju smo saželi u riječi atelier.
Verbalni identitet nadopunili smo porukama AAAAAAArtizam osmijeha, koja asociara na svima poznatu frazu prilikom posjeta stomatologu (Reci AAAAAAAAA) te Fine art of dentistry kako bismo istaknuli umijeće i profesionalnu izvedbu. Maksimalna preciznost izvedbe ističe brand obećanje i poigrava se riječi maxi koja je sadržana u nazivu branda.

Maxilla - Branding, Verbalni identitet, vizualni identitet Maxilla - Branding, Verbalni identitet, vizualni identitet

Vizualni identitet

Vizualni identitet uključuje tipografsko rješenje logotipa koje u sebi sadrži znak. Slovo X unutar riječi pretvoreno je u kliješta koja su neizostavan instrument svake ordinacije, a i nalaze se u prikazu sv. Apolonije - zaštitnice stomatologa.
Odabrana je serina tipografija koja brandu daje dozu elegancije, sofisticiranosti, tradicije i povjerenja.

Odabrane boje podsjećaju na sukulente, biljke koje imaju značenje klijentici. Oni su simbol izdržljivosti i snage. Zato što je povezujemo s prirodom, zelena boja opisuje se kao pozitivna, osvježavajuća, spokojna i umirujuća. Ona prezentira rast, zdravlje, sigurnost, sreću te harmoniju života. Zelena ublažava anksioznost, nervozu i stres te potiče bolju koncentraciju i motivaciju. Zelenoj smo pridružili neutralnu bež nijansu, koja izaziva osjećaj mira, čistoće i harmonije. Simbol je elegancije i sofisticiranosti, a svojom svjetlinom stvara dodatan osjećaj prostora i otvorenosti.

Maxilla - Branding, Verbalni identitet, vizualni identitet Maxilla - Branding, Verbalni identitet, vizualni identitet Maxilla - Branding, Verbalni identitet, vizualni identitet Maxilla - Branding, Verbalni identitet, vizualni identitet Maxilla - Branding, Verbalni identitet, vizualni identitet Maxilla - Branding, Verbalni identitet, vizualni identitet
Maxilla - Branding, Verbalni identitet, vizualni identitet Maxilla - Branding, Verbalni identitet, vizualni identitet Maxilla - Branding, Verbalni identitet, vizualni identitet Maxilla - Branding, Verbalni identitet, vizualni identitet Maxilla - Branding, Verbalni identitet, vizualni identitet
Maxilla - Branding, Verbalni identitet, vizualni identitet Maxilla - Branding, Verbalni identitet, vizualni identitet Maxilla - Branding, Verbalni identitet, vizualni identitet Maxilla - Branding, Verbalni identitet, vizualni identitet Maxilla - Branding, Verbalni identitet, vizualni identitet

Ostali radovi

NOSH
RIDENT
MAYREN