MUNCH
KLIJENT
Munch, snack barGODINA
2019.USLUGE
Kreiranje verbalnog identiteta Kreiranje vizualnog identiteta Intervencije u interijeru
Munch je novootvoreni snack bar smješten na Zametu, koji nudi razne poslastice kao i zdrave (među)obroke.
Zadatak agencije bio je brandiranje novog snack bara u Rijeci: osmisliti verbalni identitet (naziv i potpis branda) ,vizualni identitet i prateću vizualnu komunikaciju koja će definirati karakter branda.
Zahtjev klijenta je bio da brand bude razigran, topao i jedinstven. Jedinstveno mjesto koje poziva na druženje i smijeh.
Verbalni identitet
Munch, označava zvuk koji se proizvodi tijekom grickanja nečeg hrskavog. On je sinonim za snack, nešto što se jede iz gušta, malen obrok koji žvačeš. Savršen naziv branda i prostora ispunjenim gladnim sladokuscima.
Znanstveno je dokazano da hrana može pozitivno utjecati na naše raspoloženje!
Nazivu Munch pridružili smo slogan Better food, better mood - jer sam pogled na zalogajčiće izaziva zazubice i osmijeh na licu. Porukom Let’s munch! Mamimo vas da dođete i uvjerite se sami u okus ovog mjesta.
Vizualni identitet
Verbalni identitet dobio je svoju vizualizaciju pomoću razigranih ilustracija. Kako bi se približili ciljanim grupama te stvorili autentičnu komunikaciju, kreirali smo set ilustracija koje prikazuju radnju žvakanja, grickanja i hrskanja. Preslatkim likovima u fokus smo stavili usta - glavno oruđe za dobar Munch! Uz pastelne boje koje prizivaju smirenost i harmoničnost, udobnost, ali i svježinu (namirnica), ovo su ilustracije koje će vam izmamiti osmijeh na lice.
Intervencije u interijeru
Novopečeni brand pretočili smo i u vizualnu komunikaciju prostora: 3D reklama, vizualizacija izloga i unutarnje grafike, ispunjavaju prostor vedrinom te pozivaju goste, mlade i one koji se tako osjećaju, na dobar zalogaj i ugodno druženje.