loading
symetria, branding, verbalni i vizualni identitet symetria, branding, verbalni i vizualni identitet
SYMETRIA

SYMETRIA

KLIJENT

Privatna osoba

GODINA

2021.

USLUGE

BRANDING OSMIŠLJAVANJE VERBALNOG IDENTITETA OSMIŠLJAVANJE VIZUALNOG IDENTITETA I KOMUNIKACIJE
symetria, branding, verbalni i vizualni identitet

Želja klijenta bila je otvoriti fitness centar koji će njegovati drugačiji pristup vježbanju; ispiriran ravnotežom tijela i duha te preciznošću izvođenja vježbi. Zadatak agencije bio je prenijeti te vrijednosti na njegov brand - od verbalnog do vizualnog identiteta.

Verbalni identitet

Albert Einstein jednom je rekao: “Život je kao vožnja bicikla. Da bi održao ravnotežu, moraš se kretati.” Upravo ta ravnoteža, ili balans, posužili su nam kao inspiracija za verbalni identitet. Prema riječi iz starogrčkog jezika symmetria, koja označava skladnost i ispravan odnos, za naziv branda odabrali smo riječ Symetria.
Simetrija označava osjećaj sklada ili estetske ugodnosti, proporcionalnosti i ravnoteže; odražava ljepotu i savršenstvo. Drugo značenje je precizno i dobro definiran koncept ravnoteže.
Skladnost uma i tijela ovdje je rezultat, a ispravan odnos dodaje značenje pravilnom vježbanju i zdravom odnosu koje trebamo imati prema vlastitom tijelu.


Nazivu smo pridodali potpis branda - Health Club - koji dodatno opisuje filozofiju i vrijednosti branda. Kreirali smo slogan Pokušaj drugačije! koji opisuje drugačiji pristup radu našeg klijenta.

symetria, branding, verbalni i vizualni identitet symetria, branding, verbalni i vizualni identitet
symetria, branding, verbalni i vizualni identitet

Vizualni identitet

Vizualni identitet kreirali smo pomoću upečatljivog tipografskog logotipa. Unutar riječi Symetria, dodali smo dodatno slovo E kako bi prikazali simetriju, a pritom smo u negativnom prostoru dobili i dodatna značenja poput utega, balansa, drugačijeg ili prikaza trbušnog zida. Inspiraciju za boje branda pronašli smo u jednom je od najpopularnijih prirodnih fenomena, uvrštenog među sedam svjetskih prirodnih čuda - Aurora Borealis. Znanstvenici su zaključili da su većini slučajeva sjeverna i južna Aurora zrcalne slike koje se pojavljuju u isto vrijeme, sličnih oblika i boja.

symetria, branding, verbalni i vizualni identitet
symetria, branding, verbalni i vizualni identitet
symetria, branding, verbalni i vizualni identitet
symetria, branding, verbalni i vizualni identitet
symetria, branding, verbalni i vizualni identitet

Ostali radovi

NOSH
RIDENT
MAYREN