loading
Zimmerman - Rebranding, verbalni i vizualni identitet Zimmerman - Rebranding, verbalni i vizualni identitet
Zimmerman - Rebranding, verbalni i vizualni identitet

ZIMMERMANN

KLIJENT

Zimmermann dental

GODINA

2022.

USLUGE

REBRANDING OSMIŠLJAVANJE VERBALNOG IDENTITETA OSMIŠLJAVANJE VIZUALNOG IDENTITETA I KOMUNIKACIJE

Zimmermann Dental jedna je od prvih privatnih ordinacija u Hrvatskoj koja je počela s radom još davne 1989. godine. Osim obiteljskog pečata i tradicije, dr. Marko Zimmermann poželio je u vizualnoj i verbalnoj komunikaciji svog branda dodatno istaknuti vrijednosti poput kontinuirane edukacije, akademske izvrsnosti i drugačijeg pristupa pacijentima koji uvjetuju pružanje dentalne usluge iznimne kvalitete.

Osmišljavanje verbalnog identiteta

Klijent je odlučio u nazivu branda zadržati prezime Zimmermann koje se u Rijeci i okolici već dugi niz godina percipira kao sinonim za kvalitetnu dentalnu uslugu s dugom obiteljskom tradicijom.

Nazivu Zimmermann dodali smo potpis dental aesthetic studio kroz koji se jasno komunicira na kojim vrstama dentalnih usluga je naglasak te istovremeno ističe Zimmermann kao studio koji se svojevoljno odmiče od tzv. fast-food stomatologije s naglaskom na personaliziranoj usluzi u kojoj su pacijent i njegovo iskustvo početak i kraj svega.

Cijeli verbalni identitet dodatno smo zaokružili sloganom Premium dentistry experience koji u fokus stavlja iskustvo pacijenta. U današnjoj dentalnoj medicini edukacija i tehnologija svima su dostupni. Ono što čini razliku među ordinacijama, klinikama i poliklinikama jest iskustvo pacijenta koje zrcali njegov doživljaj ambijenta, profesionalnog pristupa, implementirane tehnologije, educiranosti i krajnjeg proizvoda.

Zimmerman - Rebranding, verbalni i vizualni identitet Zimmerman - Rebranding, verbalni i vizualni identitet Zimmerman - Rebranding, verbalni i vizualni identitet

Osmišljavanje vizualnog identiteta i komunikacije

Vizualnim identitetom dodatno smo zaokružili priču o premium dentistry experienceu koji predstavlja samu srž branda. Cilj je bio i vizualno se odmaknuti od učestalih vizualnih elemenata u dentalnoj struci te napraviti nešto što će odisati luksuzom i elegancijom. Grafički element koji smo stvorili vizualno podsjeća na slovo M - početno slovo dr.Marka Zimmermanna, nositelja Zimmermann iskustva i pristupa, te na apstrahiranu i moderniju varijantu zuba. Sama tipografija vrlo je elegantna i u svojoj formi kontrastna - kombinacija tankih i masivnih linija suptilno asocira na struku koja pokriva širok raspon usluga - od konzervative do estetike.

Odabir boja prati odmak od klasičnog izričaja struke. Smaragdno plavi ton i dalje sugerira pripadnost medicinskoj struci, dok je nježna beige varijanta odabrana kako bi u kombinaciji s tamnom podlogom ostvarili kontrast koji djeluje stručno i profinjeno. Obje boje prisutne su u gradientu koji asocira na raznolikost nijansi i boja zubi koje su kod svakog pacijenta drugačije.

Zimmerman - Rebranding, verbalni i vizualni identitet
Zimmerman - Rebranding, verbalni i vizualni identitet
Zimmerman - Rebranding, verbalni i vizualni identitet Zimmerman - Rebranding, verbalni i vizualni identitet
Zimmerman - Rebranding, verbalni i vizualni identitet Zimmerman - Rebranding, verbalni i vizualni identitet

Ostali radovi

TOWER CENTAR RIJEKA
IN TECH
SURF 'N' FRIES