loading
Ava - Branding, Verbalni identitet, Vizualni identitet Ava - Branding, Verbalni identitet, Vizualni identitet
Ava - Branding, Verbalni identitet, Vizualni identitet

AVA

KLIJENT

Privatna osoba
www.ava.hr

GODINA

2022.

USLUGE

BRANDING VERBALNI IDENTITET VIZUALNI IDENTITET
Ava - Branding, Verbalni identitet, Vizualni identitet

Niz sretnih događaja doveo je našu klijenticu do novog projekta - pokretanja web shopa koji nudi luksuzne proizvode za kućne ljubimce. Nakon što je na Plitvičkim jezerima spasila malog psića, shvatila je da na našem tržištu ne postoje stvari za kućne ljubimce koje bi se uklapale i u njezin stil - sve je šareno, kratkotrajno i od umjetnih materijala. Željela je stvoriti brand koji će ponuditi kvalitetne predmete od prirodnih materijala i neutralne palete boja te uljepšati živote psa i njihovih vlasnika.

Verbalni identitet

Naziv branda inspirirao je i sam začetnik ideje - psić AVA. Ava označava nekoliko stvari među kojima je i “želja” i “glas” što se uklapalo u ideju branda. Brandu smo dodali potpis Dog boutique, budući da brand nudi proizvode za pse, a riječju boutique smo dodali dozu šarma i naznaku da se ne radi o klasičnoj trgovini ili pet shopu.

Svi znamo onaj trenutak kada ugledate upravo ono nešto što želite - a psi svoju sreću i uzbuđenje najbolje pokazuju - mahanjem repom. Slogan “Fashion that makes your tail wiggle” slikovito opisuje trenutak oduševljenja kojeg dijelimo s našim ljubimcima.

Vizualni identitet

Odlučili smo se za tipografski tip logotipa u koji smo inkorporirali ilustraciju psića Ave u negativu slova, dok cijelokupno ime, koje u negativu ima glavu psa i u pozitivu rep, sa svojom pozicijom slova asocira na psa u profilu koji gleda prema svome repu. Ilustracija Ave je simplificirana i minimalizirana kako bi se postigao moderan elegantan izgled logotipa.

Ava - Branding, Verbalni identitet, Vizualni identitet

Boje branda su neutralne i elegantne kako bi se postigla željena osobnost branda i odgovarajući ton. Svi elementi branda sjeli su na svoje mjesto - da imamo rep, sigurno bi njime veselo mahali!

AVA je život, most između neba i zemlje. Narančastu boju, koja nas je inspirirala svojim optimizmom, hrabrošću i željom za pokretom prenijeli smo u jedinstvenu i najveću silu, a to je - priroda. Inspiraciju smo pronašli u snazi i čvrstoći kamena, prašini koju ostavljaju trkači, nebu kada obuče uniformu zalaska sunca ili rane zore, zemlji koja je temelj života i visini planina. Kao boje branda odabrali smo tople zemljane tonove. Narančasta boja kombinacija je energije crvene i sreće žute. Ona je povezana s radošću i suncem. Narančasta predstavlja entuzijazam, fascinaciju, sreću, kreativnost, odlučnost, privlačnost, uspjeh, ohrabrenje i poticaj. Boja nas potiče da budemo aktivni, povećava osjećaj konkurencije i hrabrosti za preuzimanje rizika.

Ava - Branding, Verbalni identitet, Vizualni identitet Ava - Branding, Verbalni identitet, Vizualni identitet
Ava - Branding, Verbalni identitet, Vizualni identitet Ava - Branding, Verbalni identitet, Vizualni identitet
Ava - Branding, Verbalni identitet, Vizualni identitet Ava - Branding, Verbalni identitet, Vizualni identitet

Ostali radovi

Haya
Workoo
LULL