KD ČISTOĆA
KLIJENT
KD Čistoća, d.o.o.www.cistoca-ri.hr
GODINA
2018.USLUGE
REDIZAJN PROMOTIVNOG KORPORATIVNOG MATERIJALAKomunalno društvo Čistoća d.o.o. samostalno je poduzeće registrirano za čišćenje svih vrsta objekata, odvoz otpada, te održavanje i popravak motornih vozila na području PGŽ-a.
Zahtjev
Osmisliti novi dizajn promotivnih korporativnih materijala koji će se krajem godine dijeliti poslovnim partnerima i suradnicima.
Izazov
Stvoriti koncept koji će odgovarati zahtjevu, prenositi glavnu poruku poduzeća, usmjeriti se prema ciljanoj publici te se istovremeno razlikovati od dosadašnjeg dizajna.
Rješenje
Usmjerili smo se na zadanu ciljanu skupinu - zaposlene ljude/partnere/suradnike - i na njihova radna okruženja te smo pomoću uredskog materijala pokušali ukazati na koji način uredski materijal može biti recikliran.
KONCEPT - UREDiOKOLIŠ
Zašto i vaš ured ne bi bio zelen?
Društveno odgovorno poslovanje ne odnosi se samo na odgovorno ponašanje prema okolišu već i na brigu prema zaposlenicima i zajednici, prema sadašnjim i budućim partnerima. Budući da je zadatak agencije bio osvježiti promotivne materijale, osmislili smo dizajn edukativnog konteksta koji će poticati primatelje materijala (poslovne partnere i suradnike) na odgovorno poslovanje u smislu očuvanja okoliša, tj. poruke koje bi ih potaknule da “zazelene” svoje urede.
Osmislili smo seriju poruka koje se odnose na racionalno ponašanje pri upotrebi uređaja i materijala: recikliranje staklenog i plastičnog otpada, uredskog papira, potiče se štednja energije i sl.
DIZAJN
Promišljajući o brandu “Čistoća”, shvatili smo kako je upravo ovaj brad idealan za prihvatiti nove, štedljive trendove dizajna i na taj način dati primjer drugima. Brand će sam po sebi biti nosioc ideje svoje djelatnosti i filozofije.
Kako smo reciklirali logotip?
• Kako ne bi odbacili prepoznatljivost branda koji postoji već 66 godina, postojeći logotip pojednostavili smo, osvježili i digitalizirali.
• Minimalističkim pristupom u fokus smo stavili inicijal, slovo “č” (podsjeća na popularnog PACMANA) koje istovremeno postaje sakupljač i konzument otpada, naglašavajući na taj način djelatnost tvrtke. Korištenjem simbola, odnosno znaka branda, za razliku od cijelog logotipa, olakšat će se digitalna komunikacija, a fizička, odnosno tisak - svojim minimalizmom uštedjet će tintu. Ideja je da sam znak branda - potiče štednju i brigu o okolišu.