UČILIŠTE DANTE
KLIJENT
DanteGODINA
2024.USLUGE
Rebranding Vizualni identitet Verbalni identitet
Osnovano 1991. godine, Učilište Dante započelo je svoj put kao škola stranih jezika. Tijekom više od tri desetljeća, Dante je rastao, razvijao se i transformirao u suvremeno učilište koje danas obuhvaća pet odjela. Uz srednjoškolsko obrazovanje, školu stranih jezika, odjel za Međunarodnu suradnju, Dante danas, samo kroz odjel Razvoj karijera nudi više od 30 različitih programa za obrazovanje odraslih.
S obzirom na rast i sve veću raznolikost ponude, došao je trenutak u kojem je rebranding bio nužan korak. Postojeći vizualni identitet više nije mogao adekvatno komunicirati sve aspekte Danteove ponude ni dosegnuti različite ciljne skupine.

Vizualni identitet
Novi vizualni identitet Dantea inspiriran je simbolima znanja, trajne izvrsnosti i usmjerenja prema budućnosti.
Lovorov vijenac, simbol slavnih pjesnika i pobjednika, nosio je i Dante Alighieri, po kojem učilište nosi ime. Ovaj prepoznatljivi znak pretočen je u novi vizualni identitet, predstavljajući akademsku izvrsnost i trajnost znanja koje Dante pruža svojim polaznicima. Uz lovorov vijenac, ključni element identiteta postao je i kompas, simbol usmjeravanja ka pravim informacijama, edukacijama i profesionalnim prilikama. Kompas znanja definira Danteovu misiju – biti vodič kroz obrazovanje koje pomiče granice i stvara nove mogućnosti. Elementi kompasa uključuju izvore znanja kroz kvalitetne materijale i mentore, kategorizaciju znanja za njegovu jasnu primjenu, evaluaciju kako bi se osigurala njegova kvaliteta i relevantnost te distribuciju znanja kroz zajednicu polaznika i partnera.
Kombinacija lovora i kompasa integrirana je u početno slovo branda te je pretočena u prepoznatljiv znak branda, simbol predanosti obrazovanju i trajnom razvoju. Kako bi komunikacija s različitim ciljanim skupinama bila jasnija i učinkovitija, svaki odjel unutar Dantea dobio je svoju boju. Ovaj sustav omogućuje bolju vizualnu organizaciju, olakšava prepoznavanje programa i čini cjelokupni identitet modernim i prilagođenim suvremenim potrebama branda, ali i polaznika.
Verbalni identitet
Kako bismo u potpunosti prenijeli misiju Dantea, osmislili smo slogan koji jasno komunicira vrijednosti branda: „Promijeni smjer. Pomakni granice.“
Slogan jasno komunicira Danteovu viziju – pružiti priliku za osobni i profesionalni rast kroz kvalitetno obrazovanje. Ova poruka nije samo inspiracija, već i poziv na akciju, jer znanje je najjači alat za oblikovanje budućnosti.
Slogan je modularan i može se kombinirati sa potrebama svakodnevne komunikacije branda
kao npr. „Promijeni smjer - postani Specijalist u marketingu.”
Novi identitet Dantea nije samo vizualna promjena – to je strateški pomak koji omogućava učilištu da se jasnije pozicionira na tržištu, poveže s polaznicima i ostane lider u području obrazovanja za odrasle.
Dante je mjesto gdje znanje otvara vrata novim mogućnostima.
Uz pravi smjer i hrabrost da pomaknemo granice, svaki polaznik može ostvariti svoj puni potencijal. Baš kao što uz pravi vizualni i verbalni identitet, svaki brand može jasno komunicirati svoje vrijednosti i dosegnuti svoju punu snagu.















