LOŠINJSKI KROKANT
KLIJENT
PORAT d.o.o., Moby Dick GelateriaGODINA
2023.USLUGE
Vizualni identitet Oblikovanje ambalažeVeliko nam je zadovoljstvo bilo brandirati autohtonu tradicionalnu slasticu - Lošinjski krokant. Slastica utjelovljuje priču zlatnog doba lošinjskog pomorstva koje traje od druge polovice 18. do kraja 19. stoljeća, kada Pomoraca veći dio godine nema, žene i obitelji ih čekaju, a svaka se veća obiteljska svečanost proslavlja specifičnom slasticom – krokantom. Badem i šećer su u to vrijeme skupi, pa je slastica rađena isključivo od 2 dva sastojka pravi luksuz i znak bogatstva. Lošinjski krokant ima 7 katova i dekoriran je šećernom pastom. Pravi se za svadbe, krštenja, velike obljetnice i svetkovine. Krokant treba sabljom razbiti za sreću, na što više dijelova - to je više sreće!
Vizualni identitet
Naš zadatak bio je osmisliti vizualni identitet ovog autohtonog lošinjskog proizvoda. Uz određene zahtjeve klijenta, poput uključivanja skulpture Addio, željeli smo stvoriti suvremen dizajn nadahnut bogatom pomorskom tradicijom koji će pričati priču rituala i lošinjskog identiteta.
BOJE
Krenuli smo od istraživanja plave boje koje će predstavljati more i pomorsku tradiciju Lošinja. Ujedno, plava boja se povezuje s plemenitošću i opuštanjem, što savršeno odgovara atmosferi slavlja. Kako bi i sama boja bila povezana s pomorstvom, odabrana je navy (mornarica) plava boja, u nijansi Admiral blue - elegantna tamnoplava boja, koja je istovremeno i zanimljivo vibrantna, nosi ime zapovjednika mora, odnosno čin mornarice.
Plavu, primarnu boju upotpunili smo zlatnom - najdragocjenijom bojom među bojama, jer je zlato najdragocjenija kovina među kovinama. Zlatna boja je boja prosperiteta i obilja uz koju svako okupljanje odmah izgleda svečanije.
Na taj način smo u vizualni identitet uklopili zadani narativ - zlatno doba pomorstva.
LOGOTIP
Prilikom stvaranja logotipa, odabrali smo snažnu tipografiju koja ima povijesni prizvuk i klasičan karakter. U slovu “R” prikazali smo stilizirani krak sablje, a slovo “N” razlomljeno je poput krokanta te ujedno je i oznaka za sjever (North), odnosno sjeverni dio Jadrana gdje se Lošinj nalazi.
Glavnoj tipografiji logotipa pridodali smo script tipografiju koja daje dozu osobnosti, osjećaj rukom pisane čestitke ovog jedinstvenog poklona ili suvenira.
IKONA
Od slova “N” napravljena je ikona koja se koristi kao grafički element i simbol Lošinjskog krokanta. Koristeći kosinu slova N, razbijamo vizuale te prikazujemo simbolično razbijanje krokanta koje donosi sreću.
VIZUALNI SIMBOLI
Vizualni identitet nadalje smo oplemenili raznim vizualnim simbolima poput Sablje i poruke “Razbij za sreću!” Te skulpture Addio, važnog kulturnog simbola Lošinja, koju smo pažljivo ilustrirali i uklopili u vizualni identitet.
Oblikovanje ambalaže
Kreiranje ambalaže bilo je izazovno jer se radi o pakiranju izrazito tankog i lomljivog proizvoda pa je veliki fokus bio na samoj zaštiti proizvoda. Odabran je “sustav ladice” koji čuva proizvod, a ujedno je i vizualno atraktivan. Zahtjev klijenta bio je vidljivost dijela proizvoda, što smo ostvarili prorezom na prednjoj strani ambalaže. Spajanjem vizualnog identiteta i kreativne ambalaže dobili smo vrhunski proizvod koji odiše bogatom tradicijom na suvremen način i koji je must-have suvenir s otoka - podjednako za domaće stanovnike, kao i za turiste.