loading
Mari Mulier -  branding, verbalni identitet, vizualni identitet, brand strategija, prilagodba interijera Mari Mulier -  branding, verbalni identitet, vizualni identitet, brand strategija, prilagodba interijera

MARI MULIER

KLIJENT

Vernesa Miletić Terzić

GODINA

2023.

USLUGE

Branding Verbalni identitet Vizualni identitet Brand strategija Prilagodba interijera Web sjedište

Klijentica je vlasnica frizerskog salona iz Solina koji je specijalizirao djelatnost ugradnje vrhunskih ekstenzija. Tijekom više od 15 godina iskustva, u Hrvatsku su donijeli brojne nove metode rada i neprestano usavršavali tehnike apliciranja. Klijentica nas je kontaktirala u trenutku kada je njezin postojeći salon Beauty Brand dosegao svoje limite poslovanja te nije dijelio vizualnost ni osobnost vrhunske usluge i proizvoda koje je nudi.

Rast poslovanja zahtijevao je novi brand koji će ga pozicionirati na tržištu u nekom novom svjetlu. Veće tržište, nove ciljane publike, više zaposlenih, nove usluge, više cijene i novi prostor postavili su pred nas zadatak kreiranja novog branda koji će biti posložen u svim svojim segmentima i koji će dovesti do održivog i dugotrajnog rasta poslovanja. Zahvaljujući pravovremenoj odluci za rebrandingom, Mari Mulier je ostvario svoj cilj: promijenili smo imidž branda, proširili ga na nacionalno tržište, povećao se broj klijenata, a zahvaljujući novom interijeru većeg salona, novoj ponudi vrhunskih proizvoda i još boljoj usluzi i edukciji klijentica, povećanje cijena je opravdano.

Mari Mulier -  branding, verbalni identitet, vizualni identitet, brand strategija, prilagodba interijera

Verbalni identitet

Prvi korak bio je promijeniti postojeći naziv Brand Beauty. Generičan naziv otežavao je njegovu pamtljivost te njegovu zvučnost. Sam naziv, kao i odsutnost potpisa branda, nije jasno komunicirao o kojem segmentu beauty industrije je riječ. Sve to dovelo je do “utapanja” branda u moru sličnih.

Krenuli smo s radionicom iz koje smo zaključili da nam treba moderno, ali klasičnan i elegantan naziv koji će imati karakter i jedinstven zvuk. Treba nam naziv koji će utjeloviti kombinaciju arhetipa Mudraca, koji će pokriti novo područje edukacija i Akademije koju je klijentica željela pokrenuti, te Ljubavnika, koji dočarava njenu strast prema kosi te osjećaj oduševljenja kojeg klijentice imaju nakon ugradnje ekstenzija.

Odabran je naziv Mari Mulier, koji u doslovnom prijevodu s latinskog jezika označava “žena mora”. Inspiracija su bile sirene, predivna mitološka bića poznata po dugoj valovitoj kosi. Poveznica je to i s morskim, dalmatinskim karakterom branda, kao i s morskim valovima - najčešćom frizurom duge kose. Nazivu smo dodali potpis Hair Couture, kako bi naglasili segment poslovanja koji se odnosi na kosu kao i na individualni pristup po mjeri, željama i mogućnostima svake klijentice.

Verbalnom identitetu pridružili smo i poruke branda. “The secret of longwaves” gdje se uzeo pojam dugovalnog kao nešto što se odnosi na dugi val (u našem slučaju dugi val nošenja ekstenzija) i nešto što radi na dugim valovima (rade se dugi valovi kose). Druga poruka je “The Hair masterpiece society” komunicira vrhunsku uslugu i vještinu izrade, a istovremeno stvara zajednicu i osjećaj pripadnosti te podupire naš arhetip mudraca. Treća poruka je “The Hair lovers” koja jednako daje osjećaj zajednice, a u sebi sadrži strast i ljubav prema onome što radimo. Poruka odgovara arhetipu Ljubavnika.

Mari Mulier -  branding, verbalni identitet, vizualni identitet, brand strategija, prilagodba interijera

Vizualni identitet

Prilikom kreiranja vizualnog identiteta iskoristili smo novi naziv, gdje smo inicijale branda MM okrenuli jedan nasuprot drugom i stvorili iluziju morskih valova i duge valovite kose te smo na taj način dobili znak branda. Za tipografski dio logotipa odabrali smo elegantnu serifnu tipografiju kako bismo naglasili klasičnu ljepotu kojoj brand teži.

Uz crnu i bijelu boju, koje naglašavaju profinjenost branda, dodali smo akvamarin plavu, boju čiji naziv dolazi od latinskih riječi “aqua” i “marine”, tj voda i more. Prema drevnim legendama istoimeni kamen potječe iz morskih dubina, a predstavljao je blago morskih boginja i sirena. Smatra se zaštitnikom pomoraca i brodskih putnika.

Mari Mulier -  branding, verbalni identitet, vizualni identitet, brand strategija, prilagodba interijera Mari Mulier -  branding, verbalni identitet, vizualni identitet, brand strategija, prilagodba interijera Mari Mulier -  branding, verbalni identitet, vizualni identitet, brand strategija, prilagodba interijera Mari Mulier -  branding, verbalni identitet, vizualni identitet, brand strategija, prilagodba interijera

Brand strategija

Kako novo osmišljeni brand ne bi bio samo lijep, već i funkcionalan, razvili smo brand strategiju. Na gotovo 100 stranica pokrili smo sve segmente branda: od njegove esencije i njegovih funkcionalnosti, preko osobnosti, vizije i misije, brand obećanja branda i razrađenih ciljanih skupina pa sve do digitalne prezentacije branda u online okruženju te fizičke prezentacije branda u salonu - od ponašanja i izgleda osoblja do mirisa i atmosfere salona.

Mari Mulier -  branding, verbalni identitet, vizualni identitet, brand strategija, prilagodba interijera Mari Mulier -  branding, verbalni identitet, vizualni identitet, brand strategija, prilagodba interijera Mari Mulier -  branding, verbalni identitet, vizualni identitet, brand strategija, prilagodba interijera

Prilagodba interijera

Kako novo osmišljeni brand ne bi bio samo lijep, već i funkcionalan, razvili smo brand strategiju. Na gotovo 100 stranica pokrili smo sve segmente branda: od njegove esencije i njegovih funkcionalnosti, preko osobnosti, vizije i misije, brand obećanja branda i razrađenih ciljanih skupina pa sve do digitalne prezentacije branda u online okruženju te fizičke prezentacije branda u salonu - od ponašanja i izgleda osoblja do mirisa i atmosfere salona.

Mari Mulier -  branding, verbalni identitet, vizualni identitet, brand strategija, prilagodba interijera Mari Mulier -  branding, verbalni identitet, vizualni identitet, brand strategija, prilagodba interijera

Web sjedište

Web sjedište je napravljeno s naglaskom na visoku estetiku branda. Želja nam je bila naglasiti važnost edukacije klijentica vezanu uz ekstenzije - o procesu ugradnje, održavanju, kvaliteti kose i sl.

Što je o nama rekla naša klijentica

Tražeći marketinšku agenciju koja će mi odraditi rebranding postojećeg branda, ali i mnogo više, istražila sam sve vodeće agencije u državi. Imala sam jasan cilj i ideju što želim postići ali trebala mi je agencija koja će me voditi prema tom cilju. Cilj je bio napraviti novi brand koji će prezentirati moju uslugu i kvalitetu, omogućiti mi rast i pozicioniranje na tržištu.Za Fabulu sam se odlučila radi njihovih radova koje sam vidjela i usporedila sa radovima drugih.I zajedno smo već nakon par mjeseci postigli upravo to.

Suradnja sa Fabulom za moju firmu značila je mnogo.

Za Mladenku i njen cijeli tim mogu reći da su profesionalci koji ništa ne prepuštaju slučaju. Rad na projektu i komunikacija protekli su jako ugodno, te sam se s obzirom na sve navedeno odlučila za nastavak suradnje. Prepustila sam im vođenje marketinga firme, što se vrlo brzo pokazalo kao odlična odluka.

Hvala Mladenki, Teni, Marku, Nikolini i ostalima koji su radili na Mari Mulier projektu, na njihovoj ažurnosti, ljubaznosti, profesionalnosti i strpljenju.

Vernesa

Mari Mulier -  branding, verbalni identitet, vizualni identitet, brand strategija, prilagodba interijera

Ostali radovi

MAXILLA
ZIMMERMANN
GREEN HEALTH