IAUDIT
KLIJENT
iAudit d.o.o.GODINA
2024.USLUGE
Rebranding Verbalni identitet Vizualni identitet
IAUDIT, revizijska kuća iz Rijeke, koja se bavi ne samo osnovnim revizijskim poslovima nego i važnim segmentom poslovnog savjetovanja, obratila nam se s ciljem osvježenja svog branda novim vizualnim identitetom. Cilj je bio jasnije definirati poslovni pristup, poboljšati komunikaciju s ciljanim skupinama i privući nove talente među iskusne redove kolega. Svaki rebranding nosi svoje izazove, zahtijevajući usklađivanje postojećih i budućih strategija te viziju za daljnji razvoj brenda. Naš zadatak bio je učiniti financijski brend atraktivnijim, olakšavajući percepciju revizije kao nužnog zla te predstavljajući IAUDIT kao odličnu priliku za razvoj karijere mladih talenata.
Strateški pristup i analiza tržišta
Prilikom prvog susreta s klijentima, brzo smo shvatili osnovne vrijednosti na kojima IAUDIT firma gradi svoj uspjeh: duboku strast prema svojem radu, jednostavnost u komunikaciji i iskren pristup koji pruža oslonac za rast različitih poslovnih subjekata. Upravljanje firmom je zahtjevan zadatak, posebice kada se suočavate s neprekidno promjenjivim financijskim i zakonskim regulativama. Bilo nam je važno da ciljana skupina IAUDITA već pri prvom susretu s brendom može percipirati koliko će im olakšati posao i pružiti jasno usmjerenje.
Nakon detaljne analize tržišta i vizualnih komunikacija konkurencije, odabrali smo svjetionik kao savršenu metaforu za IAUDIT; zraka svjetlosti koja osvjetljava put i vodi kroz nepoznato. Verbalni identitet morao je komunicirati i ciljanoj skupini koja u vremenu digitalnog nadilazi nacionalne granice, ali i svima onima koji započinju svoju karijeru u financijama te u IAUDIT mogu pronaći sigurnu luku i odskočnu dasku za dalje.
Verbalni identitet
Uz novi potpis koji prati motiv rebrandinga "Strategic business navigation", IAUDIT smo podijelili u tri sekcije: reviziju (audit), poslovno savjetovanje (advisory) i razvoj karijere (career). Slogan "Your business in the spotlight" umjesto doslovnog tumačenja usluga revizije i poslovnog savjetovanja koristi metaforu zrake svjetlosti koja simbolizira snažan fokus na poslovanje klijenata i njegovo pozicioniranje u centar pažnje.
Svaka sekcija ima svoju poruku: Revizija: "A beam of safe solutions", Advisory: "A beam of safe direction", Career: "You in the spotlight", čime se naglašava individualni pristup i razvoj karijera unutar IAUDIT-a.
Vizualni identitet
Zraka svjetlosti kao vodilja je motiv rebrandinga, elegantno implementirana u krak slova A. Subtilno, ali dovoljno izražajno, služi kao domišljata distinkcija te zaokružuje ukupni zadatak ovog rebrendinga. Riječki brend, inspiriran morskim motivima, prezentiran je s dvije nijanse plave i sivkastom bojom betona. Novom vizualnom identitetu pridodali smo i žarko ružičastu nijansu koja je namijenjena za komunikaciju karijerne sekcije, gdje je strast prema poslu inspiracija i motivacija.
Zraka svjetlosti poslužila je kao odličan vizualni element koji je primjenjiv na različite oblike komunikacije: od memoranduma, vizitki i fascikli, do okvira za digitalne objave. Moodboard fotografija koje brand koristi kontrira uobičajenim stock fotografijama financijske i uredske branše, slaveći život i slobodno vrijeme poduzetnika koji su važne regulative i brojke prepustili IAUDIT-u.
Rezultati
Rezultat rebrandinga IAUDIT-a uspješno kombinira suvremen pristup s očuvanjem postojećih vrijednosti. Novi vizualni i verbalni identitet osmišljeni su da odgovore na izazove digitalne komunikacije i privlače mlađu publiku, dok istovremeno zadržavaju visoku razinu profesionalnosti koja osigurava povjerenje dugogodišnjih klijenata.