IN DENTAL
KLIJENT
Dario ŽujićGODINA
2025.USLUGE
Rebranding Verbalni identitet Vizualni identitet Web sjedištePoliklinika InDental izgrađena je na temeljima obiteljskog znanja, iskustva i predanosti dentalnoj struci. Vizija vrhunskog dentalnog tehničara Velimira Žujića, začetnika obiteljskog laboratorija, prerasla je u polikliniku u kojoj danas djeluju svi članovi obitelji – tata, mama, kćer i sin. Ovaj neraskidivi spoj stručnosti, strasti i međusobnog povjerenja čini temelj poslovanja koje nadilazi klasičan odnos pacijenta i doktora – riječ je o duboko ljudskom pristupu zdravlju, osmijehu i naslijeđu. InDental je danas sinonim za sveobuhvatnu dentalnu uslugu, pruženu s osobnom pažnjom, toplinom i visokim standardima.
Strateški pristup i analiza tržišta
Unatoč izvrsnosti usluge i bogatom obiteljskom naslijeđu, InDental je djelovao na iznimno konkurentnom i zasićenom tržištu. Ključ izazova bio je nedostatak dosljedne i diferencirane komunikacije prema postojećim i potencijalnim klijentima. Rebrandingom smo željeli ispričati njihovu snažnu obiteljsku priču, uzdignuti je na razinu emocionalnog i racionalnog povjerenja te oblikovati identitet koji jasno komunicira cjelovitost i kvalitetu usluge. Istaknuli smo i njihovu jedinstvenu prednost – vlastiti laboratorij i mogućnost dentalnih rješenja u jednom danu, kao i inozemnu orijentaciju prema tržištima Italije i Slovenije. Inspiraciju smo pronašli u snažnim regionalnim brendovima poput istarskih obiteljskih vinarija – gdje naslijeđe, elegancija i emocija oblikuju snažan identitet.
Verbalni identitet
Zadržavanjem postojećeg imena InDental sačuvali smo izgrađenu reputaciju, ali smo ga upotpunili snažnim verbalnim identitetom. Ključno novo pozicioniranje predstavljeno je u dodatku imenu: Žujić Dentistry, kao snažan hommage obiteljskom naslijeđu. Novi slogan – Nasljeđe osmijeha / Smile legacy – sažima sve ono što InDental predstavlja. Uz to, razvijen je sustav poruka koje se igraju s predznakom "In" – In with a trust, out with a smile, Welcome In, Partners In Smiles, kao i Rooted In Precision / Tradition / Expertise.
Komunikacija je dodatno segmentirana kroz brand strategiju po ciljanim skupinama i kanalima, s posebnim naglaskom na digitalne kampanje koje pričaju priču brenda kroz emociju, stručnost i pristupačnost.
Vizualni identitet
Vizualni identitet temelji se na spoju slova I i N koji tvore stilizirani zub s točkicom – simbolom preciznosti, fokusa i osmijeha. Točkica predstavlja ono najvažnije: pažnju prema detalju i pacijentu. Rotacijom znaka otkriva se i sekundarna asocijacija na slovo Ž, suptilan omaž obiteljskom prezimenu Žujić. Primarna boja brenda – profinjena bordo nijansa – odabrana je zbog svoje topline, elegancije i neuobičajenosti u dentalnom svijetu. Vizualni sustav dopunjuju uzorci i elementi izvedeni iz znaka, omogućujući fleksibilnu i dosljednu primjenu na različitim kanalima. Fotografije u komunikaciji odišu toplinom, spontanošću i profesionalnošću, stvarajući atmosferu u kojoj se svaki pacijent osjeća viđeno i sigurno – baš kao da je došao u svoju dentalnu obitelj.
Web sjedište
Novo web sjedište indental.hr strukturirano je s pacijentom na prvom mjestu – jednostavno, toplo i informativno. Fokusirano je na jasnoću, stručnost i dostupnost informacija, bez preopterećivanja terminologijom. Sve dentalne usluge predstavljene su kroz rješenja i koristi koje pacijenti lako prepoznaju, što čini stranicu digitalnim ogledalom filozofije InDentala – pristupačne stručnosti i obiteljske pažnje. Web stranica objedinjuje sve brend elemente, a svojim tonom i vizualnim identitetom postaje digitalno središte komunikacije i prvi dodir korisnika s iskustvom koje ih očekuje – osmijeh, sigurnost i povjerenje.
Rezultati
Brend je trenutno u fazi implementacije – novo web sjedište je dovršeno i u punoj je funkciji, uz jasno prepoznatljiv verbalni i vizualni identitet. Rebranding će uskoro postati vidljiv i na najvažnijim komunikacijskim kanalima, kao i unutar samog prostora poliklinike, kroz signalizaciju i promotivne materijale.

