in dental, rebranding, verbalni identitet, vizualni identitet, web stranica, fabula in dental, rebranding, verbalni identitet, vizualni identitet, web stranica, fabula

IN DENTAL

KLIJENT

Dario Žujić

GODINA

2025.

USLUGE

Rebranding Verbalni identitet Vizualni identitet Web sjedište

Poliklinika InDental izgrađena je na temeljima obiteljskog znanja, iskustva i predanosti dentalnoj struci. Vizija vrhunskog dentalnog tehničara Velimira Žujića, začetnika obiteljskog laboratorija, prerasla je u polikliniku u kojoj danas djeluju svi članovi obitelji – tata, mama, kćer i sin. Ovaj neraskidivi spoj stručnosti, strasti i međusobnog povjerenja čini temelj poslovanja koje nadilazi klasičan odnos pacijenta i doktora – riječ je o duboko ljudskom pristupu zdravlju, osmijehu i naslijeđu. InDental je danas sinonim za sveobuhvatnu dentalnu uslugu, pruženu s osobnom pažnjom, toplinom i visokim standardima.

InDental

Strateški pristup i analiza tržišta

Unatoč izvrsnosti usluge i bogatom obiteljskom naslijeđu, InDental je djelovao na iznimno konkurentnom i zasićenom tržištu. Ključ izazova bio je nedostatak dosljedne i diferencirane komunikacije prema postojećim i potencijalnim klijentima. Rebrandingom smo željeli ispričati njihovu snažnu obiteljsku priču, uzdignuti je na razinu emocionalnog i racionalnog povjerenja te oblikovati identitet koji jasno komunicira cjelovitost i kvalitetu usluge. Istaknuli smo i njihovu jedinstvenu prednost – vlastiti laboratorij i mogućnost dentalnih rješenja u jednom danu, kao i inozemnu orijentaciju prema tržištima Italije i Slovenije. Inspiraciju smo pronašli u snažnim regionalnim brendovima poput istarskih obiteljskih vinarija – gdje naslijeđe, elegancija i emocija oblikuju snažan identitet.

Verbalni identitet

Zadržavanjem postojećeg imena InDental sačuvali smo izgrađenu reputaciju, ali smo ga upotpunili snažnim verbalnim identitetom. Ključno novo pozicioniranje predstavljeno je u dodatku imenu: Žujić Dentistry, kao snažan hommage obiteljskom naslijeđu. Novi slogan – Nasljeđe osmijeha / Smile legacy – sažima sve ono što InDental predstavlja. Uz to, razvijen je sustav poruka koje se igraju s predznakom "In" – In with a trust, out with a smile, Welcome In, Partners In Smiles, kao i Rooted In Precision / Tradition / Expertise.
Komunikacija je dodatno segmentirana kroz brand strategiju po ciljanim skupinama i kanalima, s posebnim naglaskom na digitalne kampanje koje pričaju priču brenda kroz emociju, stručnost i pristupačnost.

InDental

Vizualni identitet

Vizualni identitet temelji se na spoju slova I i N koji tvore stilizirani zub s točkicom – simbolom preciznosti, fokusa i osmijeha. Točkica predstavlja ono najvažnije: pažnju prema detalju i pacijentu. Rotacijom znaka otkriva se i sekundarna asocijacija na slovo Ž, suptilan omaž obiteljskom prezimenu Žujić. Primarna boja brenda – profinjena bordo nijansa – odabrana je zbog svoje topline, elegancije i neuobičajenosti u dentalnom svijetu. Vizualni sustav dopunjuju uzorci i elementi izvedeni iz znaka, omogućujući fleksibilnu i dosljednu primjenu na različitim kanalima. Fotografije u komunikaciji odišu toplinom, spontanošću i profesionalnošću, stvarajući atmosferu u kojoj se svaki pacijent osjeća viđeno i sigurno – baš kao da je došao u svoju dentalnu obitelj.

InDental

Web sjedište

Novo web sjedište indental.hr strukturirano je s pacijentom na prvom mjestu – jednostavno, toplo i informativno. Fokusirano je na jasnoću, stručnost i dostupnost informacija, bez preopterećivanja terminologijom. Sve dentalne usluge predstavljene su kroz rješenja i koristi koje pacijenti lako prepoznaju, što čini stranicu digitalnim ogledalom filozofije InDentala – pristupačne stručnosti i obiteljske pažnje. Web stranica objedinjuje sve brend elemente, a svojim tonom i vizualnim identitetom postaje digitalno središte komunikacije i prvi dodir korisnika s iskustvom koje ih očekuje – osmijeh, sigurnost i povjerenje.

InDental

Rezultati

Brend je trenutno u fazi implementacije – novo web sjedište je dovršeno i u punoj je funkciji, uz jasno prepoznatljiv verbalni i vizualni identitet. Rebranding će uskoro postati vidljiv i na najvažnijim komunikacijskim kanalima, kao i unutar samog prostora poliklinike, kroz signalizaciju i promotivne materijale.

In Dental In Dental In Dental In Dental In Dental In Dental In Dental In Dental In Dental In Dental In Dental In Dental

Ostali radovi

LOŠINJSKI KROKANT
MARI MULIER
MOMENTA