INDIGO HORIZON TRAVEL
KLIJENT
Aris MikulandraGODINA
2024.USLUGE
Branding Verbalni identitet Vizualni identitet
Kada se spoje luksuz, putovanje i daleka destinacija, rezultat je izazovan, ali uzbudljiv projekt koji traži poseban strateški pristup. Indigo Horizon Travel nastao je iz vizije vječnog ljeta i poslovne ideje čija je težnja bila pružiti nezaboravno putovanje brodom – od Omana do Maldiva. Uz smještaj na luksuznom brodu, gosti uživaju u cjelokupnom iskustvu: uključeni su svi obroci, izleti, zaustavljanja i pažljivo osmišljeni sadržaji tijekom 14 nezaboravnih dana plovidbe. Naš zadatak bio je oblikovati identitet ovog jedinstvenog brenda koji se obraća zapadnom tržištu, ali izvire iz istočnjačkog okruženja.
Strateški pristup i analiza tržišta
Razvoj brenda započeo je razumijevanjem tržišnih specifičnosti — od Omana kao početne točke i njegove uloge kao ulaza u arapski svijet, preko Arapskog mora kao povijesnog trgovačkog pravca, pa sve do Maldiva koji simboliziraju vječno ljeto i luksuzni bijeg. Ciljana publika dolazi sa zapadnog tržišta, te smo strateški razvili vizualni i verbalni identitet koji spaja zapadnu estetiku s istočnjačkom egzotikom. Iako je ime Indigo Horizon Travel već bilo definirano, naš zadatak bio je interpretirati ga kroz sve ostale brend elemente, stvarajući cjelovitu i emocionalno privlačnu priču.

Verbalni identitet
Slogan "Your Gateway to Eternal Summer" definira ton brenda — Oman kao “vrata”, istočni ulaz u osebujno Arapsko more i Maldivi kao simbol vječnog ljeta, luksuza i bijega od svakodnevice. Prateće poruke dodatno oblikuju osobnost brenda: Sailing Fairytales poziva na bajkovitu plovidbu Arapskim morem, inspiriranu njegovim nadimkom “sea of stories”. Let Us Seaduce You zavodljiva je igra riječi koja spaja more i hedonizam, pozivajući putnika na potpuno prepuštanje. Hooked on Paradise evocira ovisnost o ljepoti i luksuzu, s dozom morskog šarma. Brend utjelovljuje dva snažna arhetipa — Ljubavnika, čiji je fokus na užitku, ljepoti i senzualnosti i Čarobnjaka, koji stvara transformativna iskustva.
Vizualni identitet
Kao oslonac cjelokupnog identiteta, riječi Indigo i Horizon inspirirale su razvoj prepoznatljive i sofisticirane estetike. Logotip je osmišljen tako da vizualno izranja iz horizonta, dok monogram IHT — oblikovan spojem elegantnih serifnih slova — funkcionira kao simbol i pečat brenda. Okružen zrakama u obliku dijamanata, vizual evocira luksuz, sunce i osjećaj vječnog ljeta. Paleta boja temelji se na indigo nijansi, dopunjena toplim bež tonovima i akcentima u luksuznoj zlatnoj. Tipografski sustav naglašava naziv brenda, balansirajući sofisticiranost i jasnoću, uz završni dojam luksuznog resorta.

Rezultati
Brending je u punoj primjeni, a s nestrpljenjem iščekujemo prvo isplovljavanje. Indigo Horizon Travel spreman je svojim prvim gostima otvoriti vrata prema nezaboravnom iskustvu — prema vječnom ljetu.















