indigo, branding, verbalni identitet, vizualni identitet, fabula indigo, branding, verbalni identitet, vizualni identitet, fabula

INDIGO HORIZON TRAVEL

KLIJENT

Aris Mikulandra

GODINA

2024.

USLUGE

Branding Verbalni identitet Vizualni identitet



Kada se spoje luksuz, putovanje i daleka destinacija, rezultat je izazovan, ali uzbudljiv projekt koji traži poseban strateški pristup. Indigo Horizon Travel nastao je iz vizije vječnog ljeta i poslovne ideje čija je težnja bila pružiti nezaboravno putovanje brodom – od Omana do Maldiva. Uz smještaj na luksuznom brodu, gosti uživaju u cjelokupnom iskustvu: uključeni su svi obroci, izleti, zaustavljanja i pažljivo osmišljeni sadržaji tijekom 14 nezaboravnih dana plovidbe. Naš zadatak bio je oblikovati identitet ovog jedinstvenog brenda koji se obraća zapadnom tržištu, ali izvire iz istočnjačkog okruženja.

Strateški pristup i analiza tržišta

Razvoj brenda započeo je razumijevanjem tržišnih specifičnosti — od Omana kao početne točke i njegove uloge kao ulaza u arapski svijet, preko Arapskog mora kao povijesnog trgovačkog pravca, pa sve do Maldiva koji simboliziraju vječno ljeto i luksuzni bijeg. Ciljana publika dolazi sa zapadnog tržišta, te smo strateški razvili vizualni i verbalni identitet koji spaja zapadnu estetiku s istočnjačkom egzotikom. Iako je ime Indigo Horizon Travel već bilo definirano, naš zadatak bio je interpretirati ga kroz sve ostale brend elemente, stvarajući cjelovitu i emocionalno privlačnu priču.

Indigo

Verbalni identitet

Slogan "Your Gateway to Eternal Summer" definira ton brenda — Oman kao “vrata”, istočni ulaz u osebujno Arapsko more i Maldivi kao simbol vječnog ljeta, luksuza i bijega od svakodnevice. Prateće poruke dodatno oblikuju osobnost brenda: Sailing Fairytales poziva na bajkovitu plovidbu Arapskim morem, inspiriranu njegovim nadimkom “sea of stories”. Let Us Seaduce You zavodljiva je igra riječi koja spaja more i hedonizam, pozivajući putnika na potpuno prepuštanje. Hooked on Paradise evocira ovisnost o ljepoti i luksuzu, s dozom morskog šarma. Brend utjelovljuje dva snažna arhetipa — Ljubavnika, čiji je fokus na užitku, ljepoti i senzualnosti i Čarobnjaka, koji stvara transformativna iskustva.

Vizualni identitet

Kao oslonac cjelokupnog identiteta, riječi Indigo i Horizon inspirirale su razvoj prepoznatljive i sofisticirane estetike. Logotip je osmišljen tako da vizualno izranja iz horizonta, dok monogram IHT — oblikovan spojem elegantnih serifnih slova — funkcionira kao simbol i pečat brenda. Okružen zrakama u obliku dijamanata, vizual evocira luksuz, sunce i osjećaj vječnog ljeta. Paleta boja temelji se na indigo nijansi, dopunjena toplim bež tonovima i akcentima u luksuznoj zlatnoj. Tipografski sustav naglašava naziv brenda, balansirajući sofisticiranost i jasnoću, uz završni dojam luksuznog resorta.

Indigo

Rezultati

Brending je u punoj primjeni, a s nestrpljenjem iščekujemo prvo isplovljavanje. Indigo Horizon Travel spreman je svojim prvim gostima otvoriti vrata prema nezaboravnom iskustvu — prema vječnom ljetu.

Indigo Indigo Indigo Indigo Indigo Indigo Indigo Indigo Indigo Indigo Indigo Indigo Indigo Indigo Indigo Indigo

Ostali radovi

LOŠINJSKI KROKANT
MARI MULIER
MOMENTA