LUMBRELA
KLIJENT
Boris Vidas i Nenad MutićGODINA
2025.USLUGE
Rebranding Verbalni identitet Vizualni identitet Web sjedišteLumbrela je računovodstveni i savjetodavni ured koji kontinuirano djeluje od 2011. godine. Dugogodišnje prisustvo na tržištu omogućilo im je da izgrade čvrste odnose s klijentima i pozicioniraju se kao pouzdan partner u poslovanju. Ipak, kako bi ostali relevantni i konkurentni u dinamičnom poslovnom okruženju, prepoznali su potrebu za modernizacijom brenda. S obzirom na značajne promjene u načinu na koji poduzetnici danas biraju svoje partnere – kako vizualno, tako i komunikacijski – pokazalo se da je vrijeme za sveobuhvatan rebranding.
Strateški pristup i analiza tržišta
Poticaj za rebranding došao je iz jasno definirane potrebe – vizualna komunikacija bila je nesistematizirana, a prisutnost na digitalnim kanalima i društvenim mrežama gotovo nepostojeća. Uz to, Lumbrela se suočavala s izazovima koji su sve češći u računovodstvenoj industriji: privući nove generacije klijenata, ali i motivirati i zadržati mlađi stručni kadar. Upravo zato, cilj nam je bio razviti brend koji je utemeljen na stručnosti i stabilnosti, ali istovremeno moderan, prilagodljiv i blizak. Poseban strateški kontekst dala je činjenica da se radi o sestrinskoj firmi tvrtke IAUDIT, čiji smo rebranding prethodno uspješno realizirali. Iako smo željeli da se Lumbrela oslanja na određene vrijednosti IAUDIT-a, bilo je ključno da razvije vlastiti karakter – komunikacijski življi, vizualno hrabriji i tonalitetom nešto “neformalniji”. Dakle, brend koji zadržava profesionalnost, ali se ne boji biti prijateljski i izravan.
Verbalni identitet
Naziv Lumbrela, proizašao iz lokalnog narječja za kišobran, zadržali smo kao autentičnu polazišnu točku – zvučno prepoznatljiv i metaforički bogat, postao je temelj cijelog identiteta. Odabrani potpis “accounting & advisory” jasno definira djelatnost, a glavni slogan “Rješenja koja drže vodu” povezuje naziv i metaforu kišobrana s obećanjem brenda – pouzdanim i održivim rješenjima. Slogan je zamišljen kao modularan, pa se prilagođava različitim uslugama i kontekstima, primjerice: “Računica koja drži vodu”, “Savjeti koji drže vodu”… Dodatne poruke, poput “Računajte s nama” za računovodstvo i “Financijska zaštita u svim uvjetima” za savjetovanje, podcrtavaju ključne vrijednosti – pouzdanost i sigurnost.
Vizualni identitet
Ime Lumbrela poslužilo je kao polazište za razvoj vizualnog identiteta, a kišobran – kao simbol zaštite i pokrivenosti – postao je glavni motiv brenda. Novi znak čini kružni uzorak sastavljen od slova “L”, koji rotacijom podsjeća na kišobran, ali i na bumerang – metaforu povratne vrijednosti. Unutar modularne rotirajuće forme znaka prepoznaje se i oko, koje simbolizira nadzor, preciznost i kontrolu – vrijednosti koje Lumbrela svakodnevno živi u radu s klijentima. Sans serif tipografija donosi čistu i suvremenu notu identitetu, dok jasnoća i struktura – kao temeljni principi poslovanja – dolaze do izražaja i kroz dizajn. Slovo “e” krije stilizirani kišobran kao diskretan, ali razigran detalj. Boje su inspirirane riječkom kišom – dvije nijanse plave u kontrastu s vibrantnom ružičastom tvore magloviti gradient koji donosi dubinu i vizualnu dinamiku. Vizualna komunikacija precizna je, moderna i jasno artikulirana – u skladu s identitetom brenda koji stoji iza svojih brojki i rješenja.
Web sjedište
Nova web stranica Lumbrele prati dizajnerski sustav brenda i dodatno naglašava njegov suvremeni karakter. Vizualna usklađenost, jasno definirana struktura i intuitivno korisničko iskustvo čine web sjedište preglednim i funkcionalnim alatom za komunikaciju s postojećim i potencijalnim klijentima. Pored svih ključnih informacija o uslugama, timovima i pristupu radu, poseban naglasak stavljen je na dio posvećen karijernim prilikama – otvorene pozicije jasno su istaknute i dostupne, što odražava stratešku orijentaciju brenda prema novim generacijama stručnjaka.
Rezultati
Rebranding Lumbrele uspješno je implementiran i prihvaćen – kako interno, tako i među postojećim i novim klijentima. Novi identitet usklađen je u svim komunikacijskim kanalima, a vizualna prepoznatljivost značajno je povećana. Kao dodatna potvrda kvalitete, dizajn Lumbrele ušao je u finale Zagreb Design Week-a, čime je projekt dobio i stručnu validaciju na nacionalnoj razini. Lumbrela je danas brend koji komunicira jasno, izgleda samouvjereno i – što je najvažnije – ostavlja dojam koji “drži vodu”.

