NURA
KLIJENT
Dina MaršanićGODINA
2024.USLUGE
REBRANDING VERBALNI IDENTITET VIZUALNI IDENTITETBranding u Fabuli često označava početak dugotrajne suradnje koja se odvija kroz međusobnu potporu i poslovni rast. Dina, vlasnica estetskog centra, odlučila je napraviti značajan iskorak u poslovanju otvaranjem specijalizirane poliklinike s fokusom na medicinske tretmane. Promjenu usluge i otvaranje specijalizirane poliklinike te orijentiranost prema vrhunskim inovativnim metodama ništa ne može bolje najaviti od - novog brandinga.
Strateški pristup i analiza tržišta
Tijekom svog rada u beauty industriji, klijentica je stekla dragocjeno iskustvo i prepoznala rastuću potrebu za profesionalnom i sveobuhvatnom njegom kože. Fokusirali smo se na novodefiniranu i detaljno razrađenu brand personu poliklinike, usmjeravajući strategiju prema komunikaciji koja jasno identificira i nudi rješenje za specifične probleme klijenata. Tržišna analiza otkrila je prostor za specijaliziranu i ekskluzivnu nišu koja integrira invazivne i neinvazivne tretmane, usklađene s željama i zdravljem klijenata. Naša rješenja komuniciraju specijalizirane usluge, naglašavajući profesionalnost i toplinu pristupa poliklinike.
Verbalni identitet
Proces kreiranja verbalnog identiteta započeo je od odabira ključne riječi "nura", koja potječe iz latinskog jezika i označava pojmove "čist" i "ekskluzivan", dok u arapskom jeziku znači "svjetlo". Dobili smo naziv koji komunicira čistu i njegovanu kožu te jedinstven karakter poliklinike. Brandu je dodan modularni slogan koji u svojoj osnovi ima riječ Nourish, što fonetski podsjeća na naziv branda te omogućava fleksibilnost u komunikaciji različitih usluga.
Vizualni identitet
Vizualnim identitetom željeli smo dočarati temeljne vrijednosti branda. Njegovana, sjajna i meka koža rezultat su vrhunske usluge, što smo prikazali upotrebom čiste tipografije, mekih linija. Odabirom narančaste, zemljane boje terakote, željeli smo istaknuti prirodne elemente poput gline i zemlje, što prenosi osjećaj prirodne ljepote i revitalizacije. Uz naračastu, odabrali smo sivu i crnu, boje koje se povezuju s elegancijom, pouzdanošću i profesionalizmom.
U tipografskom dijelu logotipa, zaobljenim linijama htjeli smo dočarati stanice epidermisa kože. Početno slovo “N“ koristili smo u aplikaciji branda različitih primjena. Znak smo kreirali grupirajući početno slovo branda "N" koje je oblikovano u stilizirani romb, simbol čistoće i sjaja. Simbolom sjaja ili zvijezde, brand vizualno komunicira svoju posvećenost kvalitetnoj njezi kože.
Rezultat
Branding za polikliniku uspješno je kreiran i implementiran, uključujući vizualno osmišljavanje fizičkog prostora. Temeljem novog identiteta, razvijat će se i daljnje komunikacijske strategije koje ciljaju na zadržavanje postojećih i privlačenje novih klijentica, postavljajući temelje za dugoročni rast i razvoj poliklinike.