Poslovni klub PartneRI osnovan je 28. svibnja 2018. godine s ciljem okupljanja poduzetnika iz Primorsko-goranske županije oko projekta Rijeka 2020 – Europska prijestolnica kulture na principima filantropije.
Zahtjev
Raspisan je natječaj koji je zahtijevao osmišljavanje vizualnog identiteta poslovnog kluba.
Izazov
Pronaći rješenje koje će na adekvatan i kreativan način spojiti poslovni svijet sa svijetom kulture.
Rješenje
Stvorili smo vizualni identitet koji komunicira glavnu ideju kluba, a to je suradnja.
Branding
Koncept je baziran je na aktu i simboličkom činu rukovanja; ono simbolizira sklapanje partnerstva između poduzetnika unutar poslovnog kluba i partnerstva kluba s gradom i kulturom. Slovo “P” pretvoreno je u znak pružanja ruke, u znak partnerstva - isprepleteni prsti koji označavaju povezanost zajednice i poslovnih odnosa. S druge strane, logo možemo iščitati kao graf rasta/usporedbe koji predstavlja rast kluba i uspješnost njegovog poslovanja te prikazuje dinamiku njegovog djelovanja. Kako bi komunikacija prema lokalnoj zajednici i budućim partnerima bila olakšana, osmislili smo slogan koji komunicira važnost suradnje; ne samo unutar poslovnog kuba, već unutar cijele zajednice, kroz kulturu, odnosno “Kulturu suradnje”.
Web sjedište
Web sjedište, po zahtjevu klijenta, razvijeno je pomoću wordpress CMS-a uz premium temu, kroz prilagođenu strukturu za potrebe klijenta. Dizajn sjedišta prožet je vizualnim identitetom branda PartneRi i uključuje vizualne elemente nad strukturnim elementima sjedišta. Web sjedište PartneRi se očituje u jednostavnosti, čitljivosti i pristupačnosti potrebnih informacija.