KRIS DERMA
KLIJENT
Kristina UkalovićGODINA
2025.USLUGE
Rebranding Verbalni identitet Vizualni identitet Web sjedišteKristina Ukalović ime je koje je u svijetu kozmetologije sinonim za stručnost, dosljednost i inovaciju. Kao osnivačica i lice brenda Kris Derma, kroz godine predanog rada izgradila je snažnu reputaciju među klijentima, kolegama i partnerima. Dugogodišnju suradnju gradimo kroz brend REVIDERM, čiji je Kris Derma ekskluzivni zastupnik za hrvatsko tržište. No, Kris Derma nadrasta samu distribuciju – razvila se kao produžetak Kristinine stručnosti, objedinjujući kozmetologiju, konzalting i razvoj inovativnih tehnologija. Taj organski rast stvorio je temelje za novi, slojevit identitet koji smo precizno oblikovali kroz strateški proces rebrandinga.
Strateški pristup i analiza tržišta
Temelj rebrandinga bio je prepoznati sve ključne grane u kojima Kris Derma danas djeluje. Umjesto stvaranja zasebnog brenda oko Kristine kao konzultantice, odlučili smo objediniti njezine ekspertize unutar jednog sustava. Kristina je danas mnogo više od zastupnice – ona je savjetnica, edukatorica, mentorica i inovatorica. Zbog snažne povezanosti s REVIDERM centrima, bilo je ključno razdvojiti B2B i B2C komunikaciju, čime smo povećali jasnoću digitalne prisutnosti oba brenda. REVIDERM HR preuzima ulogu B2C autoriteta, dok je Kris Derma postavljena kao kontakt točka za suradnike i profesionalce, uspostavljajući jasnu i funkcionalnu komunikacijsku strukturu.
Verbalni identitet
Rebranding je definiran kroz tri sekcije koje obuhvaćaju sve što Kris Derma danas predstavlja. Kris Derma Beauty Consulting, pod porukom Poslovno lice ljepote, uključuje Kristinin coaching, mentoring i strateški razvoj centara – pozicionirajući je kao ključnu partnericu u razvoju beauty biznisa. Kris Derma Technology, uz slogan Inovacije inspirirane ljepotom, obuhvaća zastupstvo REVIDERM tehnologija, vlastiti razvoj uređaja te edukaciju kroz akademiju – pružajući tehnološke alate temeljene na iskustvu. Kris Derma Cosmetology, s porukom Umjetnost personalizirane njege, donosi tretmane s potpisom Kristine Ukalović, oblikovane kroz njezinu praksu i individualni pristup. Sve je zaokruženo krovnim sloganom Ljepota u rukama stručnjaka, koji utjelovljuje temeljne vrijednosti brenda – stručnost, povjerenje i preciznost.
Vizualni identitet
Vizualni sustav temelji se na jedinstvenom monogramu KD, zrcaljenjem oblikovanom u znak sličan „&“, simbol povezanosti i razmjene. Taj znak odražava sinergiju između Kris Derme i partnera, REVIDERM-a i njegove mreže, edukacije i tehnologije. Elegantno i minimalistički oblikovan, lako se prilagođava različitim platformama i formatima. Grafički identitet dodatno je obogaćen teksturalnim uzorcima i personaliziranim pečatima za svaku sekciju, uz prepoznatljive boje: plava (technology), roza (cosmetology), bež (consulting). Vizualna komunikacija upotpunjena je prozračnim i preciznim fotografijama koje naglašavaju kliničku estetiku, pozicionirajući Kris Dermu kao stručni, tehnološki i suvremeni brend.
Web sjedište
Nova web stranica donosi jasno strukturiran prikaz svih segmenata brenda, omogućujući korisnicima – bilo da su na početku karijere ili traže daljnji profesionalni iskorak – da jednostavno pristupe informacijama o tehnologijama, tretmanima i edukacijama. S posebnim naglaskom na savjetničke i mentorski usluge koje Kristina pruža kao ekspert industrije, web sjedište služi kao središnje mjesto za informiranje, povezivanje i razvoj.
Rezultati
Rebranding je rezultirao brendom koji danas jasno i dosljedno komunicira prema svim ciljnim skupinama. Olakšana je suradnja s postojećim partnerima, unaprijeđena akvizicija novih te je uspostavljen jasan sustav komunikacije unutar industrije. Kris Derma se pozicionirala kao čvorište znanja i podrške, strateški važna točka za sve profesionalce u području kozmetologije i beauty tehnologije – prepoznatljiva, pouzdana i spremna za daljnji rast.

