loading
OPIA - Branding, verbalni i vizualni identitet OPIA - Branding, verbalni i vizualni identitet

OPIA

KLIJENT

Nikolina Zimmermann

GODINA

2023.

USLUGE

BRANDING VERBALNI IDENTITET VIZUALNI IDENTITET

Nakon uspješnog projekta brandinga za dentalnu ordinaciju, ista obitelj angažirala nas je za kreiranje identiteta za novu optiku. U izazovnom okruženju zasićenog tržišta optika, pružila se prilika za stvaranje branda koji će se istaknuti kroz jedinstven pristup koji omogućuje kompletan fokus na klijenta. Cilj je bio stvoriti prepoznatljiv i atraktivan brend koji će privući specifičnu ciljnu publiku koja cijeni sofisticiran dizajn, visoku kvalitetu, i moderne stilove.

Strateški pristup i analiza tržišta

Analiza tržišta otkrila je visoku konkurenciju optika na području Rijeke, što nas je motiviralo da kreiramo brand "Opia" s fokusom na ekskluzivnost i personaliziranu uslugu. Istraživanje je uključivalo segmentaciju tržišta, proučavanje potrošačkih navika i preferencija te analizu konkurentskih prednosti i slabosti. Na temelju ovih uvida, razvili smo strategiju koja ističe posvećenost i individualni pristup kao ključni diferencijator od konkurencije, slično “personal shopper” iskustvu. Dogovoren je temelj za ekskluzivan high-end brand prema arhetipu ljubavnika, koji obećava ne samo vrhunsku kvalitetu proizvoda već i strast prema detaljima i profesionalnom razvoju odabranih stručnjaka.

Verbalni identitet

Krenuli smo osmišljavanjem verbalnog identiteta u kojem smo željeli prenijeti ključne odrednice branda. Odabran je naziv Opia - riječ koja označava intenzivan osjećaj kada nekoga gledamo direktno u oči. Kratak i jednostavan naziv ima moderan, minimalistički prizvuk koji odgovara brendu koji kombinira eleganciju i suvremenost. Zvuči glatko i melodično, što je čini lako pamtljivom i ugodnom za izgovor. Naziv je dovoljno jedinstven da se ističe na tržištu, ali istovremeno dovoljno jednostavan da se lako prepoznaje i pamti.

Razvili smo ključne poruke poput "When eyes meet", "Your eyes, our focus" i "Change your view", koje su temeljene na ideji da svaki klijent zaslužuje personaliziranu pažnju. Svaka od ovih poruka cilja na različite aspekte korisničkog iskustva: od trenutka susreta pogleda, preko fokusiranja na individualne potrebe, do poticanja na promjenu percepcije svijeta kroz kvalitetu naših proizvoda i usluga.

OPIA - Branding, verbalni i vizualni identitet OPIA - Branding, verbalni i vizualni identitet

Vizualni identitet

Kreirajući vizualni identitet željeli smo se odmaknuti od uobičajenih vizualnih komunikacija optika. Fokusirali smo se na moderan pristup, jasnoću i stručnost, uz naglasak na personaliziranu uslugu. Okvir naočala simplificirali smo do razine ikone, odnosno slova O - slovo koje simbolično prikazuje i oko, oči, pogled. Stiliziran simbol naočala koji se lako prepoznaje i povezuje s optikom, integriran je u logotip branda kako bi odmah komunicirao osnovnu djelatnost.

OPIA - Branding, verbalni i vizualni identitet

Znaku smo pridodali elegantnu tipografiju te kreirali jedinstveni logotip. I simbol i logotip implementirani su kroz različite uzorke i animacije koje dinamično prikazuju zjenicu, evocirajući privlačan i hipnotički efekt intenzivnog pogleda. Odabrali smo modernu tipografiju u art deco stilu koja komplementira naš vizualni identitet. Fontovi su jednostavni, elegantni i lako čitljivi, što pridonosi profesionalnom izgledu branda. Odabirom boja, brand komunicira svoje vrijednosti. Bordo/ljubičasta boja označava bogatstvo, otmjenost i vrijednost. Bordo privlači pažnju i muškaraca i žena, te diže samopouzdanje i hrabrost onog koji ju nosi - osjećaj koji želimo prenijeti i na kupce. Narančasta simbolizira originalnost i hrabrost, a plava povjerenje i čistoću pogleda.

Rezultati

Brand "Opia" je uspješno lansiran na tržištu, s otvorenom prvom optikom u Rijeci. Sada je na vlasnicima da kroz implementaciju i konzistenciju postignu punu realizaciju vizije i dizajna.

OPIA - Branding, verbalni i vizualni identitet OPIA - Branding, verbalni i vizualni identitet OPIA - Branding, verbalni i vizualni identitet
OPIA - Branding, verbalni i vizualni identitet OPIA - Branding, verbalni i vizualni identitet OPIA - Branding, verbalni i vizualni identitet
OPIA - Branding, verbalni i vizualni identitet OPIA - Branding, verbalni i vizualni identitet OPIA - Branding, verbalni i vizualni identitet
OPIA - Branding, verbalni i vizualni identitet OPIA - Branding, verbalni i vizualni identitet

Ostali radovi

MARI MULIER
MOMENTA
RIDENTAL