OPIA
KLIJENT
Nikolina ZimmermannGODINA
2023.USLUGE
BRANDING VERBALNI IDENTITET VIZUALNI IDENTITETNakon uspješnog projekta brandinga za dentalnu ordinaciju, ista obitelj angažirala nas je za kreiranje identiteta za novu optiku. U izazovnom okruženju zasićenog tržišta optika, pružila se prilika za stvaranje branda koji će se istaknuti kroz jedinstven pristup koji omogućuje kompletan fokus na klijenta. Cilj je bio stvoriti prepoznatljiv i atraktivan brend koji će privući specifičnu ciljnu publiku koja cijeni sofisticiran dizajn, visoku kvalitetu, i moderne stilove.
Strateški pristup i analiza tržišta
Analiza tržišta otkrila je visoku konkurenciju optika na području Rijeke, što nas je motiviralo da kreiramo brand "Opia" s fokusom na ekskluzivnost i personaliziranu uslugu. Istraživanje je uključivalo segmentaciju tržišta, proučavanje potrošačkih navika i preferencija te analizu konkurentskih prednosti i slabosti. Na temelju ovih uvida, razvili smo strategiju koja ističe posvećenost i individualni pristup kao ključni diferencijator od konkurencije, slično “personal shopper” iskustvu. Dogovoren je temelj za ekskluzivan high-end brand prema arhetipu ljubavnika, koji obećava ne samo vrhunsku kvalitetu proizvoda već i strast prema detaljima i profesionalnom razvoju odabranih stručnjaka.
Verbalni identitet
Krenuli smo osmišljavanjem verbalnog identiteta u kojem smo željeli prenijeti ključne odrednice branda. Odabran je naziv Opia - riječ koja označava intenzivan osjećaj kada nekoga gledamo direktno u oči. Kratak i jednostavan naziv ima moderan, minimalistički prizvuk koji odgovara brendu koji kombinira eleganciju i suvremenost. Zvuči glatko i melodično, što je čini lako pamtljivom i ugodnom za izgovor. Naziv je dovoljno jedinstven da se ističe na tržištu, ali istovremeno dovoljno jednostavan da se lako prepoznaje i pamti.
Razvili smo ključne poruke poput "When eyes meet", "Your eyes, our focus" i "Change your view", koje su temeljene na ideji da svaki klijent zaslužuje personaliziranu pažnju. Svaka od ovih poruka cilja na različite aspekte korisničkog iskustva: od trenutka susreta pogleda, preko fokusiranja na individualne potrebe, do poticanja na promjenu percepcije svijeta kroz kvalitetu naših proizvoda i usluga.
Vizualni identitet
Kreirajući vizualni identitet željeli smo se odmaknuti od uobičajenih vizualnih komunikacija optika. Fokusirali smo se na moderan pristup, jasnoću i stručnost, uz naglasak na personaliziranu uslugu. Okvir naočala simplificirali smo do razine ikone, odnosno slova O - slovo koje simbolično prikazuje i oko, oči, pogled. Stiliziran simbol naočala koji se lako prepoznaje i povezuje s optikom, integriran je u logotip branda kako bi odmah komunicirao osnovnu djelatnost.
Znaku smo pridodali elegantnu tipografiju te kreirali jedinstveni logotip. I simbol i logotip implementirani su kroz različite uzorke i animacije koje dinamično prikazuju zjenicu, evocirajući privlačan i hipnotički efekt intenzivnog pogleda. Odabrali smo modernu tipografiju u art deco stilu koja komplementira naš vizualni identitet. Fontovi su jednostavni, elegantni i lako čitljivi, što pridonosi profesionalnom izgledu branda. Odabirom boja, brand komunicira svoje vrijednosti. Bordo/ljubičasta boja označava bogatstvo, otmjenost i vrijednost. Bordo privlači pažnju i muškaraca i žena, te diže samopouzdanje i hrabrost onog koji ju nosi - osjećaj koji želimo prenijeti i na kupce. Narančasta simbolizira originalnost i hrabrost, a plava povjerenje i čistoću pogleda.
Rezultati
Brand "Opia" je uspješno lansiran na tržištu, s otvorenom prvom optikom u Rijeci. Sada je na vlasnicima da kroz implementaciju i konzistenciju postignu punu realizaciju vizije i dizajna.